خانهاخبار
با فیدیبو همه‌جا کتاب بخوانید

با فیدیبو همه‌جا کتاب بخوانید

با فیدیبو می‌توانید به آسانی کتاب موردنظر خود را پیدا کنید، به‌رایگان بخشی از آن را مطالعه کنید و اگر باب میل شما بود نسخه کامل آن را با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید.
۱۳۹۵/۷/۱۷
image

فیدیبو اولین و بزرگ‌ترین پلتفرم عرضه کتاب الکترونیک فارسی است که به‌صورت یکپارچه برای سیستم‌عامل اندروید، iOS و ویندوز دسکتاپ عرضه‌ شده. این سامانه، که بیش از سه سال پیش کار خود را آغاز کرده است، توانسته بیش از ۳۰۰ ناشر نامدار ایرانی و همچنین چندین ناشر برجسته بین‌المللی را با خود همراه کند.

در اپلیکیشن فیدیبو می‌توانید به آسانی کتاب موردنظر خود را پیدا کنید، به‌رایگان بخشی از آن را مطالعه کنید و اگر باب میل شما بود نسخه کامل آن را با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که نظرتان را درباره یک کتاب با دیگران به اشتراک بگذارید.

image

شایان ذکر است در میان کتاب‌های فیدیبو، کتاب‌های بسیار خوبی پیدا می‌شوند که به‌رایگان منتشر می‌شوند؛ مانند کتاب هری پاتر و فرزند نفرین‌شده که کاربران فیدیبو پیش از عرضه نسخه کاغذی آن در بازار قادر به مطالعه آن از طریق فیدیبو بودند. خوره‌های کتاب می‌دانند که حتی یک روز صبر هم برای خواندن کتاب محبوبشان چقدر غیرقابل‌تحمل است؛ حالا تصور کنید همین کتاب‌ها را رایگان هم هدیه بگیرید.

image

علاوه بر این، تخفیف‌های منظم و پشت سر هم، قیمت کتاب‌ها را تا بیش از ۶۰ درصد کاهش می‌دهد و هرگونه بهانه‌ای برای کتاب نخواندن را رفع می‌کند. باید بپذیریم در دنیایی زندگی می‌کنیم که کمتر فرصت داریم روی مبل بنشینیم و کتاب به دست بگیریم و ساعت‌ها مطالعه کنیم. در عوض ساعت‌ها بیرون از خانه سپری می‌کنیم و یک تلفن همراه تنها وسیله‌ای است که همیشه همراه خود داریم. فیدیبو یک کتابخانه بزرگ با بیش از هفت هزار عنوان کتاب است که همه کتاب‌های شما را در خود جای‌ داده و می‌توانید هر زمان و در هر مکانی که اراده کردید، حتی بدون اتصال به اینترنت، کتاب موردعلاقه‌تان را بخوانید.

image

نکته متمایزکننده فیدیبو از سرویس‌های مشابه، علاوه بر تعداد بسیار زیاد کتاب‌ها و ناشران، داشتن نرم‌افزار اختصاصی برای سیستم‌عامل ویندوز دسکتاپ است. فیدیبو به عرضه اپ برای دیوایس‌های اندروید و iOS اکتفا نکرده و لذت دسترسی آنی به کتاب را به کامپیوترهای خانگی نیز آورده است.

از ویژگی‌های خاص کتاب‌های الکترونیک فیدیبو می‌شود به این موارد اشاره کرد:

  • قابلیت یادداشت‌گذاری در متن (حاشیه‌نویسی)
  • قابلیت تنظیم نور و سایز فونت در صفحات کتاب
  • نشانه‌گذاری صفحات کتاب‌ها و امکان بازگشت به آخرین صفحه مطالعه‌شده (چوب الف)
  • امکان اضافه کردن کتاب به صفحه اصلی گوشی یا تبلت و مطالعه آن بدون نیاز به باز کردن اپلیکیشین فیدیبو

 

همین حالا اپلیکیشن فیدیبو را دانلود کنید و با مطالعه کیفیت زندگی خود را ارتقا دهید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمد امین

۱۳۹۵/۹/۱۱
تشکر میکنم از این برنامه شما که در اختیار مردم قرار داده اید

هاجر

۱۳۹۵/۸/۶
فوق العاده است.من در مقابل مطالعه با گوشی مقاومت میکردم ولی وقتی یک کتاب با فیدیبو خوندم کلا نظرم عوض شد خیلی خوبه مخصوصا جاهایی که نمیتونی کتابای قطور را با خودت ببری.

مهدي

۱۳۹۵/۷/۲۹
پر از نقص نرم افزاريه هست فعلا. بعضي كتابها باز نميشه و بعضي كتابها از كتابخانه پاك نميشه و...

امین

۱۳۹۵/۷/۲۲
فقط ینی چی
هرکی سلیقه ای داره .. تازه تو مصرف کاغذ صرفه جویی میشه

امین

۱۳۹۵/۷/۲۲
دمش گرمم