خانهاخبار
اچ تی سی برای اولین‌بار گوشی بدون دکمه تولید می‌کند!

اچ تی سی برای اولین‌بار گوشی بدون دکمه تولید می‌کند!

امروزه دنیای اسمارت‌فون‌ها بیش از هر چیز دیگری به خلاقیت و نوآوری احتیاج دارد، زیرا افزایش آمار و ارقام دیگر به تنهایی برای راضی‌کردن کاربران کافی نیست. به همین منظور HTC قصد دارد اولین گوشی بدون دکمه جهان را تولید کند. این گوشی هیچ دکمه‌ای روی بدنه ندارد و حتی فاقد دکمه ولوم و پاور است!
۱۳۹۵/۷/۱۲

اوایل هفته گذشته بود که رندرهایی از گوشی جدید اچ‌تی‌سی را Danelle Vermuelen منتشر کرد. این تصاویر پس از دقایقی از صفحه اصلی سایت حذف شد، اما همان‌طور که می‌دانید هیچ‌چیز پس از انتشار در اینترنت نادیده نمی‌ماند حتی اگر به سرعت حذف شود! پس از انتشار و حذف تصاویر، اکانت LIabTooFeR افشا کرد که سه مدل از سری Ocean‌ به نام‌های Master، Note و Smart تولید می‌شود. هرچند فعلا اطلاعات دقیقی از آن‌ها در دسترس نیست، در ادامه تصویر کانسپت‌هایشان را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

گوشی‌های سری اوشن، علاوه بر طراحی شگفت‌انگیز، یک ویژگی منحصربه‌فرد دارند و آن بدون دکمه بودن بدنه است. در حالی که اکنون عصر گوشی‌های لمسی است، باز هم شاهد دکمه‌هایی تحت عنوان Home، ولوم بالا و پایین یا حتی پاور هستیم. ویژگی جالب گوشی‌های اوشن این است که هیچ دکمه‌ای روی بدنه ندارند و حتی دکمه‌های پاور و ولوم هم حذف شده‌اند. اما در این صورت چگونه می‌توان گوشی را خاموش و روشن کرد یا صدا را افزایش داد؟

image

شایعات حاکی از آن است که بدنه فلزی اوشن یک فریم لمسی در دل خود جای داده است که جای دکمه‌های فیزیکی را پر می‌کند. همان‌طور که در تصاویر طراحی‌شده توسط Tech Configurations می‌بینید، سنسورهای دوگانه دوربین، درگاه USB Type-C و جک 3.5 میلیمتری روی بدنه اوشن خودنمایی می‌کنند. اگرچه فعلا همه چیز در حد حدس و گمان است، سری اوشن را باید جدی گرفت؛ تا اینجای کار مطمئنیم اچ‌تی‌سی پروژه اوشن را، که گوشی‌های بدون دکمه هستند، روی خط تولید خود برده، اما اینکه چند نمونه از آن‌ها تولید می‌شود یا مشخصات دقیقشان چیست همچنان بر همگان پوشیده است.

image

نظر شما درباره این گوشی‌ها چیست؟ با توجه به این‌که کارشناسان آینده درخشانی برای اچ‌تی‌سی پیش‌بینی نمی‌کنند آیا سری اوشن می‌تواند فرشته نجات این برند تایوانی باشد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (87 نظر)

earl

۱۳۹۵/۱۲/۹
از لحاظ رابط کاربری سادگی سامسونگو نداره ؟؟!!!
.
.
.
چی شد؟
واقعا اینجوری فکر میکنی؟
والا تا اونجایی که من اطلاع دارم و خبرهاش رو تو سایت ها خوندم (خودتون یه سرچی کنید می بینید) بهترین ؛ کاربردی ترین و سبک ترین رابط کاربری بین گوشی های اندروید رو HTC داره و یکی از سنگین ترین و بی فایده ترین رابط کاربری ها مال سامسونگ بوده که یکی از عمده دلایل هنگ کردن میانرده های سامسونگ و کمتر خالی بودن حافظه رم این برند نسبت به سایرین همین رابط کاربریش بوده
که جديدا سامسونگ اونو از تاچ ویز به سامسونگ اکسپرینس تغیر داده(که البته هنوزم تقریبا همونه و تفاوت چندانی نکرده) اما بازم بیشتر گوشی های این کمپانی همون نسخه منسوخ رابط کاربری کند و سنگین تاچ ویز رو دارن و ازش استفاده میکنن
داداش شما یکم با تحقیق نظر بدی بهتر نیست ؟

مهران

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
دوستان اچ تی سی یه برند خاص هست و مخصوص سلیقه های خاص و متفاوت.عامه پسند نیس که همه برن بخرن. اچ تی سی کیفیت ساخت و طراحی سخت افزاریش خیلی دقیق و حساب شدست .سیستم عامل اندرویدی گوشی های اچ تی سی خیلی دستکاری نمیشه و به نسخه اورجینال گوگلی بسیار نزدیک هست و البته یه ریزه قابلیت هایی هم داره که تا باهاش کار نکنید متوجه نخواهید شد. از لحاظ رابط کاربری سادگی سامسونگ رو نداره اما همین خودش یه مزیت و تفاوت خوبه.

sina

۱۳۹۵/۹/۱۲
داداش اولین گوشی ضد اب اچ تی سی گوشی Butterfly 2 بود همچنین اولین گوشی جهان که دو دوربین پشت داشت
صرفا جهت اطلاع برای اینکه میگن از هواوی و ... تقلید کرده

htony69

۱۳۹۵/۷/۲۴
سلام به همه htc بازا
خدایی این گوشی حرف نداره
من خودم الان 826 htc دارم
انقدر عالیه که نگو
دوربین جلو و عقبشبا اینکه مگای کمی دارن ولی دست آیفون 7 رو از پشت بسته
اونایی که htc دستشون میگیرن میفهمن گوشی یهنی چی

M

۱۳۹۵/۷/۲۴
باز هم به قول یکی از دوستان الان چندین ساله که دارن میگن HTC دیگه طرفدار نداره و داره ورشکست میشه ، فقط سوال اینجاست که چرا ورشکست نشده و طرفدارای خودشو همیشه داشته و داره و چرا اکثر برندها دارن از این برند کپی میکنن ؟؟؟؟