خانهاخبار
سامسونگ رسما از (Galaxy A8 (2016 رونمایی کرد

سامسونگ رسما از (Galaxy A8 (2016 رونمایی کرد

سامسونگ عضو جدید خانواده Galaxy A خود را معرفی کرد. مدل 2016 گلکسی ای 8 از بدنه فلزی برخوردار است و مشخصاتی در حد یک پرچمدار دارد.
۱۳۹۵/۷/۱۰

روز گذشته سامسونگ سرانجام از گوشی (Galaxy A8 (2016\ در میهن خود پرده برداشت. این گوشی جدید از نظر طراحی شباهت زیادی به مدل پیشین خود دارد و بدنه باریک و فلزی آن را حفظ کرده است.

(Galaxy A8 (2016 از یک نمایشگر 5.7 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080p استفاده می‌کند و 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. سامسونگ پردازنده اگزینوس 7420 را برای این گوشی در نظر گرفته است که امتحان خود را قبلا در Galaxy S6 پس داده است.

مدل 2016 گلکسی ای 8 در پشت خود از یک دوربین 16 مگاپیکسلی و در جلو از یک دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و سیستم عامل اندروید 6.0.1 با ظاهر جدید Grace UX روی آن نصب شده است. اسکنر اثر انگشت، باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی و Always On Display  از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

همانطور که در ابتدا گفتیم (Galaxy A8 (2016 فعلا در کشور کره و با قیمتی حدود 580 دلار عرضه شده است اما هنوز زمان ورود آن به سایر بازارهای جهانی مشخص نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

احمد نصیری

۱۳۹۵/۷/۲۹
580 دلاررررر؟ عجب
من خودم طرفدار سامسونگم این جور که معلومه باید بیام بیرون از طرفداریش
فک کنم سامسونگ میخواد تلافی ضرر نوت7 رو با فروش این گوشی جبران کنه
مگه پول مفت داریم یا از سر راه اوردیم

احمد رضا

۱۳۹۵/۷/۲۳
به این میگن یه میان رده عالی با قیمت پرچمدار سامسونگ خدا عاقبتت رو بخیر کنه نوکیا بعدی نشی صلوات

احمد رضا

۱۳۹۵/۷/۲۳
در پاسخ به ابوالفضل داداش گوشی های سامسونگ رو هر جا تولید کنن فرق نداره قیمت جهانی همه جا یکسانه.البته تو ایران بازم باید بزاری روش چون به عنوان گارانتی میکنن تو پاچت تنها مزیتش اینه که گوشیت اصله وگرنه هیچ مزیتی نداره.

احمد رضا

۱۳۹۵/۷/۲۳
دوست عزیز.این گوشی میان رده با پردازنده بالارده به قول شما از سخت افزاری استفاده کرده که پرچمدار دو سال پیش سامسونگ استفاده می کرد (اس 6) الان بالارده سامسونگ اس 7 هست ، نت7 که خدا بیامرزتش.الان اگه کسی فصد خرید سامسونگ داره باید اینا رو بخره : بالارده ( پرچمدار ) اس 7 و اس 7 اج میان رده ( با توجه به سخت افزار مورد استفاده در گوشی های این رده سامسونگ و قیمت گذاری هیچ کدام ارزش خرید ندارند اما گوشی های این رده عبارتند از A9 -A8- A7-A5-C7-C5) به عنوان مثال گوشی A7 2016 از سخت افزاری استفاده میکند که در گوشی J7 2015 استفاده شده.اندروید 5 به صورت پیش فرض نصب شده و قابل بروز رسانی به اندروید 6 می باشد.این سخت افزار اندروید 7 را دریافت نخواهد کرد.گوشی های دیگر این رده هم با مسائلی همچون سخت افزار ضعیف و قیمت بالا نسبت به دیگر گوشی ها مواجه هستند ).گوشی پایین رده : J7 2016 نزدیک به میان رده محسوب میشود.( سخت افزار مورد استفاده در این گوشی در نسل بعدی A7 یعنی A7 2017 مورد استفاده قرار خواهد گرفت).البته اشکالاتی هم دارد اما نسبت به میان رده های سامسونگ ارزش خرید بالاتری دارد.گوشی بعدی J5 2016 که این گوشی هم ارزش خرید بالایی دارد.

تندیس

۱۳۹۵/۷/۲۳
دوستایی که میگن این گوشی گرونه..دلیل گرونیش بخاطر اینه که پردازنده بکار رفته دراین گوشی..همون پردازنده ایه که در اس6بکاررفته که پرچمدار سامسونگ در2015بود