خانهاخبار
اپلیکیشن iHome.ir جامع‌ترین سرویس املاک کشور

اپلیکیشن iHome.ir جامع‌ترین سرویس املاک کشور

تا حالا شده قصد خرید یا اجاره خانه را داشته باشید و از سر زدن به تک تک بنگاه‌های معاملات ملکی خسته شده باشید؟ اپلیکیشن iHome.ir با آوردن تمامی آگهی‌های املاک شهرهای ایران به گوشی شما کار را برایتان راحت می‌کند.
۱۳۹۵/۷/۷

پروسه گشتن و پیدا کردن خانه واقعا کار سخت و طاقت فرسایی است؛ این را هر کس که حتی یک بار به دنبال خرید یا اجاره خانه رفته باشد تایید می‌کند. بعضی‌ها می‌گویند برای پیدا کردن یک خانه خوب باید کفش آهنین به پا کرد و به تک تک بنگاه‌های معاملات املاک سر زد اما وقتی در شهر بزرگی زندگی کنید و صبح تا شب سر کار باشید عملا نه وقت این کار را دارید و نه توانش را.

اپلیکیشن iHome.ir راه حل خوبی برای افرادی است که به دنبال اجاره یا خرید خانه هستند اما وقت گشتن و سر زدن به آژانس‌های مسکن را ندارند. با اپلیکیشن سایت iHome.ir به سادگی می‌توانید در هر جایی و هر زمانی به دنبال ملک مورد نظر خود بگردید و مشخصات و ویژگی‌ها تک تک آنها را بررسی کنید.

همچنین اگر قصد فروش یا اجاره ملک مسکونی یا تجاری و اداری خود را دارید اپلیکیشن iHome.ir به شما این امکان را می‌دهد تا به رایگان و بدون واسطه آگهی خود را ثبت کنید و آن را به دست هزاران کاربری که به دنبال ملک‌ شما هستند برسانید.

با ورود به اپلیکیشن iHome.ir دو گزینه برای جستجو ملک یا اضافه کردن ملکی جدید به بانک اطلاعات سایت پیش رو شما قرار می‌گیرد. اگرچه کاربران بدون ثبت نام کردن در برنامه هم قادر به استفاده از آن هستند اما پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده کامل از تمامی بخش‌ها و مدیریت جستجوهای خود حتما در آن ثبت نام کنید.

image

همانطور که گفتیم iHome.ir تنها مختص افرادی که به دنبال خرید ملک هستند نیست بلکه آنها که قصد فروش نیز دارند می‌توانند به سادگی و بدون واسطه ملک خود را برای فروش یا اجاره آگهی کنند. با انتخاب گزینه «ملک اضافه کنید» این امکان را خواهید داشت تا مشخصات ملک از قبیل نوع کاربری، امکانات، متراژ، منطقه و قیمت مورد نظرتان را در برنامه وارد نمایید تا اگر کسی آن را مناسب دید با شما تماس حاصل کند.

image

بخش جستجوی املاک کاربردی‌ترین بخش iHome.ir است که روزانه افرادی زیادی برای جستجو خانه یا ملک مورد نظرشان به آن سر می‌زنند. فرقی نمی‌کند در کدام شهر ایران به دنبال خانه هستید، iHome.ir فقط مختص شهر تهران نیست و آگهی املاک تمام استان‌ها و شهرستان‌های کشور ایران را پوشش می‌دهد.

image

در این قسمت ابتدا باید تعیین کنید که به دنبال خرید ملک هستید یا اجاره آن، سپس نوع ملک را باید مشخص کنید و بگوید در چه منطقه‌ای دنبالش می‌گردید، متراژ مورد نظرتان چقدر است، چند خوابه می‌خواهید و چقدر بودجه دارید. iHome.ir در بانک اطلاعات خود به دنبال پیشنهادهای مناسب می‌گردد و آنها را به شما پیشنها می‌دهد. از آنجا که ممکن است جستجو در لیست بلند بالای نتایج کمی سخت باشد این امکان به شما داده شده است تا نتایج را بر اساس قیمت، تعداد خواب‌ها و تاریخ درج آگهی مرتب نمایید.

image

با انتخاب هر مورد جزئیات کامل آن مثل آدرس، امکانات و اطلاعات تماس مالک به شما داده می‌شود تا اگر نظرتان را جلب کرد فورا با او تماس بگیرد. علاوه بر این می‌توانید هر یک از املاک پیشنهاد را علامت بگذارید یا جستجو خود را ذخیره کنید تا در آینده امکان مرور دوباره آنها را داشته باشید.

در منو سمت راست برنامه بخش تنظیمات، سابقه جستجوها، املاک آگهی شده، ویرایش اطلاعات تماس و مواردی از این قبیل قرار داده شده است تا مدیریت کارها راحت‌تر شود.

اپلیکیشن iHome.ir فعلا برای کاربران اندروید در دسترس است اما به زودی نسخه iOS آن نیز منتشر می‎‌شود. در ویدئو زیر می‌توانید نحوه استفاده از آن را مشاهده کنید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علی

۱۳۹۶/۴/۲۳
سلام..
آقا من یه آگهی زدم الان نمیتونم پاکش کنم..چیکار کنم

علی

۱۳۹۶/۴/۲۳
سلام...
آقا من یه آگهی زدم الان میخوام پاکش کنم نمیتونم...چیکار کنم؟!

جعفرپور

۱۳۹۵/۷/۲۷
خیلی خلاصه‌ای

شاهرخ

۱۳۹۵/۷/۱۳
عالیه

شاهرخ

۱۳۹۵/۷/۱۳
عالیه