خانهاخبار
همراه اول با شعار دفتر کار همراه در جیب شماست!

همراه اول با شعار دفتر کار همراه در جیب شماست!

همزمان با برگزاری هفدهمین دوره از نمایشگاه تلکام، اداره کل فروش سازمانی همراه اول از سرویس جدید خود به نام MCI Office رونمایی کرد.
۱۳۹۵/۷/۷

سرویس MCI Office که با حضور مدیران همراه اول رونمایی شد، سرویسی است که توسط شریک تجاری همراه اول در ایران توسعه یافته و با مشارکت چندین اپراتور خارجی در چند کشور تجاری‌سازی شده است. این نرم افزار در ایران نیز با برند MCI Office و برای اولین بار تجاری خواهد شد. این سرویس علاوه بر مزایای نرم‌افزارهای تلگرام،‌ اسکایپ و سایر نرم‌افزارهای مشابه، امکان مدیریت یکپارچه اسناد را نیز داراست که سبب می‌شود آن را یک سیستم منحصر به فرد برای راهکاری سازمانی بدانیم. 

image

در نهایت از این سرویس با حضور آقایان دکتر فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، سرائيان مديرعامل مخابرات ايران، عطوفی معاونت بازاریابی همراه اول، رضا خواه مدیر کل فروش سازمانی و همچنین صدوقی مدیرعامل همراه اول، رونمایی و بهره‌برداری شد.

در زیر ویژگی‌های این سرویس را مشاهده می‌کنید:

image

 

اما شاید این سوال برای کاربران به وجود آید که دفتر کار همراه چه ویژگی هایی را در اختیار سازمان‌ها قرار می دهد که وی را مجاب به استفاده از این سرویس کند:

image

شاید اصلی‌ترین رقبای این دفتر کار همراه را اسکایپ، ایمو و تلگرام می‌توان دانست. در جدول زیر تمام ویژگی‌های این ۴ اپلیکیشن با یکدیگر مقایسه شده و مزیت‌های رقابتی که سبب می‌شود نت میتینگ که یکی از سرویس‌های MCI Office محسوب می‌شود را از سایر نرم‌افزارهای مشابه برتر باشد را مشاهده می‌کنید:

image

ضمنا این سرویس برای تمامی پلتفرم‌ها برنامه‌نویسی شده که افراد می‌توانند بر روی هر سیستم‌عاملی از آن بهره ببرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

sorooshchamani

۱۳۹۵/۷/۹
حامد جان این سرویس برای سازمان‌ها و افراد حقوقی است.

sorooshchamani

۱۳۹۵/۷/۹
دوست عزیز یکی از نکات برجسته MCI Office نسبت به دیگر سرویس‌های مشابه خارجی تضمین امنیت از سمت خود همراه‌اول است و دلیل اصلی آن به کارگیری سرور‌های داخلی و تیم امنیتی ۵۰ نفره است، همین دلیل باعث شده بسیاری سازمان‌ها و شرکت‌ها تصمیم به مهاجرت به این سرویس باشند.

حامد

۱۳۹۵/۷/۸
سلام
لطف کنید لینک دانلود هم بگذارید

محممد

۱۳۹۵/۷/۷
میدونید چی باعث میشه یه شبکه اجتماعی مورد قبول باشه
شکیل بودن نیست
تماس ویدیویی نیست
مهمترین چیز تو شبکه اجتماعی و نرم افزار های پیام رسان امنیت عه امنیت
اقای همراه اول. امنیت مهم عه نه ارسال انبوه ایمیل تقویم کاری