خانهاخبار
معرفی DTEK60 بلک‎بری نزدیک است

معرفی DTEK60 بلک‎بری نزدیک است

بلک بری، که از سال گذشته به تولید گوشی اندرویدی روی آورده است، در نظر دارد دومین گوشی رده‌بالای اندرویدی خود را با نام دی تک 60 به زودی وارد بازار کند.
۱۳۹۵/۷/۶

درحالی که شنیده می‎شود بلک‌بری ممکن است بخش سخت‌افزار خود را به زودی تعطیل کند، باید منتظر معرفی گوشی جدید این شرکت با نام DTEK60 باشیم. این گوشی با شماره مدل BBA100-1 تاییدیه FCC و Wi-Fi Alliance را دریافت کرده که مشخص می‌کند رونمایی از آن بسیار نزدیک است.

DTEK60، برخلاف DTEK50، گوشی رده‌بالایی خواهد بود که نسخه ری‌برندشده گوشی TCL 950 است و باز هم TCL آن را می‌سازد.

انتظار داریم DTEK60 از نمایشگر 5.5 اینچی QHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 820، حافظه رم 4 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا برخوردار باشد. همچنین کیفیت دوربین اصلی و دوربین سلفی آن به ترتیب 21 و 8 مگاپیکسل مشخص شده است.

DTEK60 همچون DTEK50 فاقد کیبورد فیزیکی است، اما از پورت USB Type-C و اسکنر اثر انگشت سود می‌برد. روی این دستگاه سیستم عامل اندروید 6.0.1 نصب شده که بلک‌بری تامین امنیت و انتشار سریع به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری‌اش را تضمین کرده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

arsham

۱۳۹۵/۱۰/۴
man in goshio yani dtek60 ro gereftam va raziam... hamechish khobe

پژمان

۱۳۹۵/۷/۶
اقا حسین معلومه با اندروید 7 قبل از اومدنش حسابی کار کردیا .... هکر هستی یا مدیر گوگل ؟؟؟

Aria

۱۳۹۵/۷/۶
فکر کنم منظورتون 6 هستش نه 5. در این صورت باید بگم که اندروید 7 فرق های اساسی و حائز اهمیتی با اندروید 6 داره . برای مثال split screen یا حتی file based encryption که بسیار بسیار کارآمد و مورد نیاز هستن. جدای از این مسائل یکی دیگه از دلایلی که وسوسه کننده هست درباره این گوشی نسبت به پریو برتری بی چون و چرای سخت افزاریه. رم 4 گیگی و اسنپ درگون 820 (هر چند که 820 ماله پارساله، باید 821 استفاده کنند) از مثال هایی از این برتری هستند.

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۷/۶
اندروید 7 که فرقی با 5 نداره

aria

۱۳۹۵/۷/۶
فقدان اندروید 7 بشدت تو محصولات این برند حس میشه. من خودم پریو دارم و راضیم ولی اگه بلک بری تضمین کنه که اندوید 7 رو برای dtek60 سریع منتشر میکنه و اگه گوشیو با یه قیمت نجومی عرضه نکنه من که می گیرم.