خانهاخبار
تماشا کنید: آیفون 7 پلاس تقلبی با نمونه واقعی مو نمی‌زند!

تماشا کنید: آیفون 7 پلاس تقلبی با نمونه واقعی مو نمی‌زند!

آیفون برند محبوبی در بازار گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود و همین باعث شده است که به انتخاب اول شرکت‌های تولیدکننده کلون (نسخه‌های کپی شده) در چین تبدیل شود. در این ویدئو نسخه واقعی و تقلبی iPhone 7 Plsu کنار هم قرار گرفته‌اند تا ببینید چقدر این دو به هم شبیه هستند.
۱۳۹۵/۷/۵

چین مدت‌هاست که به خاطر کپی‌برداری از محصولات مختلف، مشهور شده است. این کپی‌برداری و ساخت نسخه‌های مشابه با نسخه اصلی در حوزه گوشی‌های موبایل بیش از سایر حوزه‌ها به چشم می‌خورد. نسخه‌های کپی که با عنوان Clone شناخته می‌شوند از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به محصول اصلی دارند اما وقتی پای کیفیت ساخت و عملکرد وسط می‌آید، حتی نزدیک به نسخه اصلی هم نیستند. اما اکنون شرایط تغییر کرده است و تولیدکنندگان کلون‌ها هشیارتر و با تجربه‌تر از قبل شده‌اند.

آیفون محبوب‌ترین محصول سازندگان کلون‌هاست به گونه‌ای که با وجود اینکه مدت زمان زیادی از عرضه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نگذشته است، نسخه‌های کلون این دو گوشی در بازار داخلی چین یافت می‌شوند. اما نکته جالب‌ توجه این است که کلون‌های آیفون‌های جدید بسیار خوب ساخته‌ شده‌اند و به مدل‌های اصلی بسیار نزدیکند.​

طراحی کلون‌های جدید به آیفون 7 پلاس واقعی شباهت دارد. در کلون‌ها شاهد خطوط آنتن و دوربین دوگانه در پشت گوشی هستیم. حتی از نظر جنس بدنه نیز شباهت کلون‌ها به نسخه‌های اصلی انکارناپذیر است. از نظر نرم‌افزاری نیز سیستم‌عاملی بسیار شبیه آی‌او‌اس 10 در آن‌ها به کار گرفته شده است، به گونه‌ای که احتمال دارد برای لحظه‌ای گیج شوید که کدام یک آیفون اصلی است. اما Touch ID به کار رفته در نسخه‌های کلون نمایشی‌ است و عملا کاری نمی‌کند. طبق انتظار عملکرد کلون آیفون 7 پلاس، از جمله عملکرد دوربین، اصلا به نسخه‌های اصلی شباهت ندارد.

اگر علاقه‌مند شدید که بیشتر با این نسخه‌های کپی شده آشنا شوید، شما را به دیدن تصاویر و ویدیویی در ادامه دعوت می‌کنیم. نظر شما در مورد کلون‌سازی چینی‌ها از گوشی‌های مشهور و محبوب چیست؟

راهنمایی: آیفون سیاه رنگ واقعی و آیفون با رنگ رز گلد، نسخه کلون است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۹/۱/۱۰
سلام,هنوز موجوده؟؟
09010822371
لطفا تماس بگیرید ممنون

سارا

۱۳۹۷/۹/۱۷
سلام. ببخشید شما آیفون طرح دارید راضی هستین؟ به نظرتون من آیفون ایکس طرح بخرم یا نه؟

علیرضا

۱۳۹۷/۶/۵
من اپل ۷پلاس فیک دارم سوکت شارژ خراب شده

مهرشاد

۱۳۹۷/۴/۱
هرموقع متوجه کارایی آیفون هشت میلیونی شدی من برات میخرم

حسین علی پور

۱۳۹۷/۱/۱۶
ببخشید یکی از دوستان که با طرح کپی اماراتی ۸ پلاس با سیستم ios 11 کار کرده بیاد بگه چطور گوشی ای هست؟از باتریشم بگه