خانهاخبار
تاریخ انتشار اندروید 7 برای گوشی‌های سونی مشخص شد

تاریخ انتشار اندروید 7 برای گوشی‌های سونی مشخص شد

به تازگی سندی از شرکت سونی به بیرون درز کرده است که زمانبندی انتشار اندروید 7 برای گوشی‌های منتخب این شرکت را مشخص می‌کند.
۱۳۹۵/۷/۴

پس از انتشار نسخه نهایی اندروید 7، سونی جزو اولین شرکت‌هایی بود که فهرست دستگاه‌های منتخب خود را برای به‌روزرسانی به این نسخه اعلام کرد. اکسپریا زد 5، زد 5 کامپکت، زد 5 پریمیوم، زد 3 پلاس، اکسپریا ایکس، ایکس ای، ایکس پرفورمنس، ایکس ای اولترا و اکسپریا ایکس زد نام گوشی‌هایی است که جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید را رسما دریافت می‌کنند.

درحالی که سونی تاریخ این به‌روزرسانی اعلام نکرده است سندی از نقشه راه آپدیت اندروید نوقا فاش شده است که زمانبندی آپدیت این گوشی‌ها را تقریبا مشخص می‌کند. بر این اساس گوشی‌های Xperia XZ و Xperia X Performance اولین گوشی‌های سونی هستند که در ماه اکتبر به اندروید 7 آپدیت می‌‎شوند. سپس نوبت به Xperia X و X Compact می‌رسد تا در حوالی ماه نوامبر آپدیت جدید را دریافت کنند.

image

دارندگان گوشی‌های خانواده Xperia Z5 و Xperia Z3+ و تبلت Xperia Z4 باید منتشر اندروید 7 در ماه دسامبر باشند و Xperia XA و XA Ultra آخرین دستگاه‌های این شرکت هستند که در اوایل سال 2017 به نسخه 7 اندروید آپدیت می‎شوند.

با اینکه تاریخ انتشار این به‌روزرسانی برای گوشی‌های سونی تقریبا مشخص است اما فراموش نکنید که این زمانبندی قطعی نیست و به هر دلیلی ممکن است سونی آن را تغییر دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

آرش

۱۳۹۶/۳/۳۰
دانلود میکنیم چرا نصب نمیشه

sadegh

۱۳۹۶/۳/۲۷
برای گوشی XA اولترا منتشر شده ولی هرچقدر دانلود میکنم میزنه نصب ممکن نیست بچه ها چکار کنم الان کسی نمیدونه

Amir

۱۳۹۶/۳/۲۶
سلام.
اومده همین امروز از من اومد.
دانلود کردم ولی میترسم نصب کنم

saeed

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
سلام کسی میدونه الان برای xa اومده یا نه؟ کسی ارتقا داده؟؟

meysam

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
سلام مرسی از سایت خوبتون، آبدیت اومده آندروید هفت هستش گوشیمم مدلش اکسپریا z5 هستش الان این آندروید نصب کردم گوشیم کلا کند شده و خیلی هنگ میکنه آیا بروز رسانی جدید واسش میاد ک کامل تر بشه یا نه؟