خانهاخبار
اعتراض بعضی کاربران به کیفیت صدای مکالمات آیفون‌های جدید

اعتراض بعضی کاربران به کیفیت صدای مکالمات آیفون‌های جدید

بعضی از کاربران آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اعلام کرده‌اند که هنگام مکالمه، آیفون‌ها کیفیت صدای مطلوبی ندارند. صدایی که آن‌ها دریافت می‌کنند مانند آن است که آن صدا از فاصله بسیار دورتری یا از پشت دستگاه در حال پخش است.
۱۳۹۵/۷/۴

همیشه عرضه مدل‌های جدید آیفون یکی از پرسروصداترین اتفاقات دنیای تکنولوژی محسوب می‌شود. از آنجا که معرفی هر مدل آیفون، نیاز به تولید و عرضه گوشی با تعداد بسیار بالا نسبت به اکثر شرکت‌های دیگر دارد، هر مشکل کوچک و اتفاقی تبدیل به یک جو رسانه‌ای بزرگ می‌شود. همانطور که مشکلاتی نظیر آنتن‌دهی آیفون ۴ و خم شدن آیفون ۶ را به خاطر دارید، آیفون ۷ نیز در این یکی دو هفته گذشته از عرضه، بدون مشکل نبوده است. مانند صدای خش‌خشی که از آیفون ۷ به گوش می‌رسد. هر چند این مشکل بخاطر ادامه پیدا کردن مشکلات گلکسی نوت ۷ بازتاب زیادی نداشت، اما حالا عده دیگری از کاربران به کیفیت صدای بسیار ضعیف این گوشی‌های تازه از راه رسیده هنگام مکالمه اعتراض دارند.

براساس گزارشی که در appleinsider منتشر شده، بعضی از کاربران اعلام کرده‌اند که هنگام مکالمه، آیفون‌ها کیفیت صدای مطلوبی ندارند. صدایی که آن‌ها دریافت می‌کنند مانند آن است که آن صدا از فاصله بسیار دورتری یا از پشت دستگاه در حال پخش است. علاوه بر اعتراضات، کاربران زیادی نیز، که اغلب گوشی آن‌ها آیفون ۷ پلاس بود، در انجمن پشتیبانی اپل به دنیا راه حلی برای این مشکل می‌گشتند.

براساس اطلاعاتی که تا به حال منتشر شده، هنوز مشخص نیست این مشکل، یک نقص سخت‌افزاری است یا نرم‌افزاری. پشتیبانان انجمن اپل فعلا به کاربران پیشنهاد می‌کنند تا با کم کردن صدا در هنگام مکالمه از شدت این مشکل بکاهند. فعلا هیچ راهکار دائمی‌ای برای حل این مشکل وجود ندارد.

باید منتظر ماند و دید شرکت اپل درباره این مشکل و مشکلات جدیدی که گزارش می‌شوند چه موضعی می‌گیرد. شما توانسته‌اید در این مدت گوشی آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس تهیه کنید؟ نظرتان درباره مشکلات پیش آمده و کیفیت محصول چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (60 نظر)

مهدي

۱۳۹۵/۷/۸
من آيفون شش اس دارم و ازش خيلي راضي ام حاضر نيستم با هيچگوشيي عوضش كنم حتي با آيفون هفت ... صداش هم عاليه حتي تازگي به آي او اس ده آپديت كردم خيلي محيطش جذابتر شده

صابر

۱۳۹۵/۷/۶
نرم افزاری دوست عزیز .پیشنهاد میشه آخرین ورزن دانلود بشه و به کمک آیتیونز رستور بشه حتما

sink

۱۳۹۵/۷/۶
آقای جابز همیشه با راه حل های اساسیشون ، حال مارو دگرگون میکردن .اصلا تکون دادنه تکنولوژی با فتوا هاشون از صفت های بارز ایشان بود . مخصوصا وقتی میگفت هیچ انسانی دوست نداره گوشی بزرگتر از 3.5 اینچ دست بگیره....
مرحبا....

kiyan

۱۳۹۵/۷/۵
واسه اونایی که فقط میخوان پز بدن فرقی نداره

Ali

۱۳۹۵/۷/۵
امیر حسین جان ن الان بابام و برادرم و یکی از اقوام زد تری دارن یه ذره پیاز داغو زیاد نکردی؟؟؟؟؟؟؟بد اپدیت به اندروید ۵ اصلا داغ نمیکرد!!!!!!!!!!!!هنگ بکنه!!!!!!!!!خودم زد ۲ دارم ارزو دارم یه روز هنگ کنه.... شما چی میگی؟؟؟؟؟؟ فک کنم فیکش دستت بوده