خانهاخبار
Xpower ال‌جی با باتری پرقدرت وارد بازار ایران شد.

Xpower ال‌جی با باتری پرقدرت وارد بازار ایران شد.

ایکس پاور یکی از جدیدترین گوشی‌های میان رده و ارزان قیمت ال‌جی است که امروز وارد بازار ایران شده است در ادامه با ما همراه باشید تا از قیمت این گوشی باخبر شوید.
۱۳۹۵/۷/۳

سری جدید میان رده‌های ال‌جی دارای پیشوند ایکس هستند این سری گوشی‌ها قیمت‌های مناسبی دارند. پیش از این Xcam و X screen وارد بازار ایران شده بودند و جدیدترین عضو این خانواده یعنی X power نیز امروز وارد بازار ایران شد. هر کدام از این گوشی‌ها دارای مشخصه منحصر به فردی بودند که کمتر در گوشی‌های میان رده دیده می‌شود. Xcam مجهز به دوربین دوگانه است و X screen دو صفحه نمایش دارد و ویژگی X power نیز قدرت باتری آن است. در واقع این گوشی میان رده باتری 4100 میلی آمپری دارد و می تواند تا 13 ساعت مکالمه مداوم و 550 ساعت استند بای گوشی را روشن نگه دارد.

X power در حال حاضر 670 هزار تومان با گارانتی اصلی عرضه شده است.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

محمد مهدی

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
سلام میخواستم بدونم شارژ ال جی اکس پاور بهتره یا هوایی وای ۶ پرو

محمد مهدی

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
سلام من میخوان بدونم شارز الجی اکس پاور بهتره یا هاوایی وای ۶ پرو لطفا نظر بدین

mez

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
با سلام خدمت دوستان عزیز روزتون خوش. من این گوشی رو حدود 1 ماهه دارم و اینقد خوبه که واقعا عاشقش شدم و اگر بخوام بفروشمش فقط برای V20 یا G6 میفروشمش. عاشق LG شدم. از هم رده های Samsung خودش بهتره چه برسه Huawei. باطری عالی! کیفیت صفحه عالی! اندازه صفحه عالی! طراحی عالی! سرعت عالی! اما دوربین یکم معمولی!!!! که من اهل عکاسی نیستم و برام اهمیتی نداره. شارژر فست هم که نعمتیه! همه تو جمع نشستن چسبیدن به پیریز تو بی نیاز از پیریز و سه راهی به صورت گریانشون میخندی و فخر میفروشی!!!

reza

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
سلام من پنج روز هست این گوشی رو خریدم 650 با یه مموری 8 رایگان.باطریش شگفت زدم کرده.من از hotspot استفاده میکنم در حالت 4g و یه ساعتی هم بازی میکنم یه روز کامل جواب میده و شارز سریع هم داره که خیلی عالی هست. گوشی خیلی خوش دست و باریک هست و ظاهر خوبی داره.از نظر نرم افزاری خیلی سریع هست و داغ نمیکنه و راضیم ازش.صغحه نمایش سایزش خوبه 5.3.رزولیشنش اگه فول اج دی بود بهتر بود.دوربینشم معمولیه و مثله بقیه گوشیای هم رده ی قیمتش وقتی تو عکسا زوم میکنی نویز میبینی.در کل تو رده ی قیمتش خوبه.از y6pro بهتره چون اندرویدش بالاتره و صفحه نمایشش بهتره وگوشیه زیباتر و خوش دستتری هست در ضمن ساخت کره هست

همسایه

۱۳۹۵/۹/۴
بنظرم گوشیه خوبیه من ک راضیم