خانهاخبار
گوگل تایید کرد؛ معرفی Pixel سیزدهم مهر

گوگل تایید کرد؛ معرفی Pixel سیزدهم مهر

گول رسما تاریخ و زمان معرفی گوشی‌های جدید خود را اعلام کرد. گوشی جدید گوگل با برند Pixel قرار است روز سه شنبه 13 مهر ماه طی مراسمی در شهر سانفرانسیسکو معرفی شود.
۱۳۹۵/۶/۳۰

سرانجام شرکت گوگل با انتشار تیزر تبلیغاتی، که پیش از شروع فصل جدید سریال پرطرفدار بیگ بنگ تئوری از تلویزیون پخش شد، رسما تایید کرد گوشی یا گوشی‌های جدید خود را با برند Pixel در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر) معرفی می‌کند.

در این تبلیغ گوگل سرنخ‌هایی از گوشی جدید خود به کاربران داده است که با اطلاعات فاش شده قبلی مطابقت دارد. از جمله فرم کلی گوشی Pixel که مشابه عکس‌هایی است که در ماه‌های گذشته از این گوشی دیده بودیم.

image

از سوی دیگر این شرکت صفحه‌ای با آدرس https://madeby.google.com راه‌اندازی کرده است که احتمالا با رونمایی از گوشی یا گوشی‌های Pixel تکمیل می‎شود و کاربران باید به جای http://google.com/nexus باید به آن مراجعه کنند.

حضور لوگوی G گوگل در این تیزر خود دلیل دیگری بر تغییر برند گوشی‌های از نکسوس به پیکسل است، برندی که گوگل پیش از این از آن برای لپ‌تاپ‌ و تبلتی که نقش مهمی در طراحی و ساختشان داشته استفاده کرده است.

پیش‌بینی می‌شود مراسم رونمایی از گوشی Pixel گوگل ساعت 20:30 سه شنبه 13 مهرماه در سانفرانسیکو برگزار شود در کنار آن از مدل 4K کرومکست و هدست واقعیت مجازی Daydream VR نیز پرده برداشته شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

فرزان حسینی پور

۱۳۹۵/۷/۵
بیاد سامسونگ کم رنگ تر میشه
سیستم عامل اندروید ماله گوگله گوشی هم گوگل باشه چی میشه هماهنگی بین سیستم عامل و سخت افزار و احتمالا آپدیت های پی در پی!
حتی روی فروش آیفون هم سایه میندازه
به نظر من گوشی‌های گوگل ارزش خرید بالای داره و احتمالا من از سامسونگ به گوگل کوچ کنم

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۶/۳۰
این دیگه میخواد کجا رو بترکونه

Mammad.k

۱۳۹۵/۶/۳۰
HTC design?

جی اس ام

۱۳۹۵/۶/۳۰
این خبر منتشر شده است دوست عزیز
http://www.gsm.ir/news/show/33090

alireza

۱۳۹۵/۶/۳۰
https://mspoweruser.com/microsoft-patents-screen-fingerprint-reader/
آقای سیدی این خبر رو منتشر کنید
هرچی به بقیه نویسندگان میگم میندازن پشت گوش