خانهاخبار
آیفون 7 تا عمق 10 متری زیر آب دوام می‌آورد، گلکسی اس 7 چطور؟

آیفون 7 تا عمق 10 متری زیر آب دوام می‌آورد، گلکسی اس 7 چطور؟

میزان دوام‌پذیری پرچمداران اپل و سامسونگ در برابر آب چطور است؟ به نظر شما کدام یک مقاومت بیشتری دارد؟ جواب این سوال را با مشاهده ویدئوی آزمایشی که انجام شده است در ادامه مطلب می‌توانید دریابید!
۱۳۹۵/۶/۲۹

امسال اپل برای اینکه از روند بازار عقب نماند بالاخره تصمیم گرفت گوشی‌های خود را ضدآب کند و طبق اظهارات رسمی این شرکت، آیفون ۷ و ۷ پلاس گواهی‌نامه IP67 تحت استاندارد IEC 60529 دارند که بدین ترتیب تا عمق ۱ متری به مدت ۳۰ دقیقه می‌توانند زیر آب دوام آوردند و بدون مشکل به کار خود ادامه دهند. اما گلکسی اس۷ سامسونگ استاندارد بالاتری نسبت به آیفون‌ ۷ دارد و گواهی‌نامه IP68 دریافت کرده است و می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری زیر آب دوام بیاورد. بدین ترتیب قاعدتا باید در برابر آب دوام بیشتری نسبت به آیفون ۷ داشته باشد.

EverythingApplePro دست به آزمایشی جالب زده است که در آن هر دو گوشی Galaxy S7 و iPhone 7 را در شرایط یکسان تا عمق ۱۰.۶ متری به زیر آب می‌برد و پس از آن به نتیجه جالبی دست پیدا می‌کند. در انتهای ویدئو شاهدیم که آیفون ۷ همچنان به کار خود ادامه می‌دهد، در صورتی که گلکسی اس۷ کاملا از کار می‌افتد! پیشنهاد می‌کنیم این آزمایش جالب را تماشا کنید. هرچند آیفون ۷ از استاندارد ضعیف‌تری برخوردار است، دوام‌پذیری بیشتری در برابر آب دارد. نظر شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (56 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۷/۳
خودتو گول نزن پلاستیک باز سازمان جهانی اصلا پلاستیک قبول میکنه ؟:))

رضا

۱۳۹۵/۷/۳
الان یک سری دوستان سامسونگی میان میگن شرایط آب و هوایی یکی نبوده فلان بوده بیاین تو خونه ما تو حوض خونه ما مقایسه کنید. بس کنیدد بابا تو سرعت و پردازش تو کیفیت و مقاومت هم اپل سرتره من نمیدونم چرا سامسونگ از گوشی زدن خدافظی نمیکنه صدرحمت به 1100 :))

رضا

۱۳۹۵/۷/۳
سامی سامی بترک عمو ببینه :)) بابا کجای دنیا پلاستیک رو با طلا مقایسه می کنن آخه

همایون

۱۳۹۵/۷/۱
عاقلان دانند.

همایون

۱۳۹۵/۷/۱
نه خیلی شما منطق دارید برو عمو دلت خوشه درضمن تو چیکاره ای که ما گیر داده ایم یا نه سامسونگ هرچی باشه برای طرفداراش خوبه همونطور که شما سنگ آیفون رو به سینه میزنید .