خانهاخبار
گوشی منفجرشده در دست کودک 6 ساله نوت 7 نبود

گوشی منفجرشده در دست کودک 6 ساله نوت 7 نبود

در هیاهوی خبری آتش گرفتن Galaxy Note 7 خبری منتشر شد مبنی بر این که این گوشی موجب سوختن دست پسربچه‌ای 6 ساله شده، اما اکنون مشخص شده نوت 7 عامل رخ دادن این ماجرا نبوده است.
۱۳۹۵/۶/۲۴

از زمان عرضه Galaxy Note7 و مشخص شدن اشکال باتری این دستگاه خبرهای متعددی در مورد آتش گرفتن آن شنیده‌ایم که بعضی از آنها وحشتناک است. چند روز پیش خبری در مورد سوختن دست‌های پسربچه‌ای 6 ساله بر اثر انفجار گلکسی نوت7 شنیدیم که در اینترنت سروصدای زیادی به راه انداخت. اطلاعات جدیدی که از این حادثه به دست آمده است مشخص کرده گلکسی نوت7 هیچ ارتباطی با این حادثه ندارد، بلکه گوشی دیگری از سامسونگ مسئول این ماجراست.

گفته می‌شود آتش گرفتن گوشی Galaxy Core Prime سامسونگ باعث سوختن دستان این کودک شده است؛ گوشی‌ای که 2 سال از عمرش می‌گذرد و اولین بار است که گزارشی در مورد اشکال در باتری آن منتشر می‎‌شود.

image

با توجه به اینکه گوشی Galaxy Core Prime امکان تعویض باتری دارد، این احتمال وجود دارد که حادثه به دلیل استفاده از باتری غیراستاندارد رخ داده باشد و نه اشکال در باتری اصلی سامسونگ. پیش‌تر نیز حوادث مشابهی برای محصولات سایر برندها پیش آمده بود که علت آن استفاده از شارژر و باتری غیراستاندارد بود.

با اینکه هنوز عامل اصلی این حادثه مشخص نشده، یکی از مسئولان سامسونگ گفته که ایمنی مشتریان اصلی‌ترین اولویت این شرکت است و هرکاری که از دستشان بربیاد برای این خانواده و فرزندشان انجام خواهند داد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (61 نظر)

gizil

۱۳۹۵/۷/۸
درسته....سونی اصلا افت باتری نداشت...ولی به معنی واقعی کلمه یه دروغ گوی واقعیه...من یه زد 1 داشتم....من دقیقا دو هفته بعد معرفی اون گوشی تو بازار ایران گوشی رو گرفتم....کلی پول بخاطرش دادم....به هر کی می رسیدم می گفتم دوربینش 20 و ضد اب و این حرفا....الان بعد دو سال می فهمم چه اشتباهی کردم....تند تند داغ می کرد....دوربینش 12 هم نبود....داغ کردنش باعث شد خود به خود صفحه نمایشش بسوزه ...یه بار صفحه ش شکست...دیگه از اون به بعد با کوچک ترین ضربه می شکست....در نهایت می خوام بگم...اگر می خواید یه پول خوب برای یه کوشی خوب بدید سمت سونی نرید...
با تشکر از سایت خوبتون...

mohammadreza

۱۳۹۵/۷/۳
اگه تو. تو نمایندگی سامسونگی منم باراک اوبا ما ام

mohammadreza

۱۳۹۵/۷/۳
باز این اچ تی سی تبار امد عیز دلم پسر بابا برو برو عزیزم
اخه تو چه میدونی اسمارت ون چیه برو نوکیا 1100 هم برات زیادیه

بيلاخو خان

۱۳۹۵/۶/۳۱
خدايه توهم فانتزي ايران اپل سياست كثيف داره قبول اصلا اشغاله چه ربطي به سامسونگ داره

علی

۱۳۹۵/۶/۲۹
الان هدفت از گفتن این گوشی ها چی بود ؟؟؟؟ میخوای بگی این گوشی ها هم ترکیدن ؟؟؟ اگه هم ترکیده باشن مثل این چند روزه یا خبر ساز نبود یا شکایت نمیکردن که یا قرامت بگیرن یا آبروی سامسونگ و ببرن ...غیر از اینه ؟؟؟