خانهاخبار
میان‌رده جدید دو دوربینه هوآوی به زودی معرفی می‌شود

میان‌رده جدید دو دوربینه هوآوی به زودی معرفی می‌شود

حتما تا کنون نام برند «آنر» به گوشتان خورده است. این برند، که زیرمجموعه شرکت هوآوی است، با تولید گوشی‌های میان‌رده برای بازارهای جهانی پا به رقابت گذاشته و اتفاقا محبوبیت آن در هفته‌های اخیر بیشتر هم شده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با جدیدترین گوشی سری آنر آشنا شویم.
۱۳۹۵/۶/۲۳
image

برند آنر در حال محبوب و محبوب‌تر شدن است؛ مخصوصا از زمانی که هوآوی اعلام کرد بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه آنر ۸ از ماه ژوئیه تاکنون به فروش رسانده است. این محبوبیت به خودی خود دلیل کافی است تا هوآوی یک گوشی دیگر به سری گوشی‌های آنر خود اضافه کند.

حال عکس‌های گوشی معرفی‌نشده Honor 6X را کمیسیون رگولاتوری کشور چین، TENAA، لو داده و به این ترتیب انتظار داریم این گوشی هرچه زودتر معرفی و به بازار عرضه شود.

برخلاف Honor 8، که با ظاهری بسیار خوب و امکانات فراوان بازار میان‌رده‌ها را هدف گرفته بود، این محصول برای بازار گوشی‌های ارزان‌قیمت ساخته شده و با این وجود امکانات جالب توجهی از قبیل دوربین دوگانه و همینطور سنسور اثر انگشت در آن یافت می‌شود. همچنین انتظار داریم در بخش جلویی گوشی نیز یک دوربین سلفی بسیار خوب قرار بگیرد.

از آنجا که سازمان TENAA مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌ها را منتشر نمی‌کند، ما درباره جانشین گوشی آنر ۵ایکس فقط می‌توانیم حدس‌هایی بزنیم. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن Full HD، پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۲۵ همراه با ۲ یا ۳ گیگابایت رم و همچنین حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی، که به وسیله کارت حافظه قابل افزایش خواهد بود، احتمالا مشخصات سخت‌افزاری این گوشی است.

همان طور که گفتیم، می‌دانیم که این گوشی با سنسور اثر انگشت در بخش پشتی همراه خواهد بود. همین طور پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه 4G/LTE را هم به لیست مشخصات آنر ۶ایکس اضافه کنید و، آن طور که TENAA اعلام کرده، اندروید نصب‌شده روی دستگاه مارشمالو خواهد بود. یک مورد دیگر هم که هنوز درباره‌اش مطمئن نیستیم حضور پورت USB Type-C در این دستگاه است که دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

از نظر طراحی، همان طور که مشاهده می‌کنید، این گوشی با بدنه فلزی خود حرف‌هایی برای گفتن دارد. با توجه به مشخصات سخت‌افزاری که اعلام کردیم، Honor 6X نباید قیمت خیلی زیادی داشته باشد. البته برای فهمیدن قیمت آن نیز لازم نیست خیلی صبر کنیم. از آنجا که Honor 6X را سازمان TENAA تایید کرده، باید منتظر معرفی آن در روزهای پیش رو باشیم.

شما درباره سری گوشی‌های آنر چه فکر می‌کنید؟ آیا تجربه کار کردن با این سری گوشی‌های هوآوی را داشته‌اید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Aaasi

۱۳۹۵/۶/۲۴
سری آنر واقعا نسبت به قیمتش فوق العادن... الان سه نفر تو فامیلمون سری آنر استفاده میکنن و خداروشکر همه هم راضین

Aaasi

۱۳۹۵/۶/۲۴
نه بابا راس میگی؟!!! شما احتمالا قبل از معرفی آیفون ۷ تو کره ی ماه زندگی میکردی و تازه رسیدی زمین درسته؟؟!!! طرفدار سفت اپلی قبول ولی پروژه ی دو دوربین با الجی معرفی شد پسر خوب

مجید.ب

۱۳۹۵/۶/۲۳
دمت گرم هواوی که اینقدر مشتری مداری میکنی.عالیه.اگه فقط و فقط هواوی صفحه نمایشهاش رو به جای IPSتکنولوژیشون روOLEDمیکرد مطمئن باشید در عرض کمتر از یک سال سامسونگ و هر شرکت دیگه ای باید در برابر میزان فروشش زانو میزدن ولی حیف فقط و فقط این مورد باعث شده که فعلا مقام سوم فروش رو داشته باشه.حیف و صد حیف.

ادیسون

۱۳۹۵/۶/۲۳
تا سال 2016 کسی نمیدونست گوشی دو دوربین چیه الان آیفون برای اولین بار دو دوربین زد الان همش دارن تقلب میکنند این گوشی درست نسخه تقلبی طرح آیفون 7 بود