خانهاخبار
LG V20 رسما معرفی شد

LG V20 رسما معرفی شد

سرانجام ال جی از گوشی جدید وی 20 رونمایی کرد. این گوشی از بدنه تمام فلزی برخوردار است و بهترین ویژگی های وی 10 و جی 5 را به ارث برده است.
۱۳۹۵/۶/۱۷

پس از هفته‌ها انتظار، جانشین LG V10 دوست‌داشتنی رسما معرفی شد. V20 نام گوشی جدید این شرکت است که بهبودهای فراوانی نسبت به نسل قبل دارد و در عین حال ویژگی‌های برتر V10 را حفظ کرده است.
از طراحی V20 شروع می‌کنیم که، برخلاف V10، کاملا از فلز ساخته شده است. ال‌جی ادعا می‌کند آلومینیوم استفاده‌شده در بدنه این گوشی از همان نوعی است که در ساخت هواپیما و کشتی استفاده می‌شود و همچون وی10 در مقابل ضربه مقاوم است.

image

وی20 یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن QHD دارد که در بالای آن نمایشگر دوم تعبیه شده است. درون این دستگاه پردازنده اسنپ‌دراگون 820 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا جای گرفته است. وی20 از دوربین دوگانه G5 بهره می‌برد که یکی از آنها 16 و دیگری 8 مگاپیکسلی است. اما برخلاف وی10، تنها یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد. علاوه بر این‌ها ظرفیت باتری این گوشی از 3000 به 3200 میلی‌آمپرساعت افزایش یافته است.
LG V20 در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و صورتی با قیمتی حدود 650 دلار از پایان ماه سپتامبر به بازار خواهد آمد. باید منتظر ماند و دید این نورسیده قدرتمند می‌تواند فروش G5 را جبران کند یا شکست دیگری منتظر ال‌جی است. شما در مورد این گوشی چه فکر می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (67 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۷/۶
عزیزم حداقل یه بار تو چک نویس مینوشتی قبلش

sink

۱۳۹۵/۶/۲۲
والا منم نفهمیدم ولی چون زحمت کشیدی لایک میزنم :/

Abbas

۱۳۹۵/۶/۲۱
دمت گرم انصافا‌... ولی کو گوش شنوا ؟؟!!

Abbas

۱۳۹۵/۶/۲۱
ما که بخدا هیچی نفهمیدیم ولی دمت گرم ??

sarbaz

۱۳۹۵/۶/۲۰
سلام/ حضور دوستان/ من دقت نكردم كه ال جي اين گوشي رو دقيقا و صرفا بعنوان فبلت معرفي كرده و نظر ناقص دادم/
با توجه به فروش نه چندان موفق ال جي جي 5 نسبت به پرچمداران ديگه ،من منتظر يه گوشي جديد بودم كه مثلا اون مورد : جدا شدن باطري از پايين رو حذف كنه و مشتريانش رو بيشتر كنه /
البته اگه ميتونست همين فبلت محترم رو تو دوتا سايز بزنه براي ال جي بد نميشد ،فكر نكنم اينكار خيلي پيچيده باشه با اين مشخصات