خانهاخبار
ایربادهای بی‌سیم Jabra همراه با قابلیت محاسبه ضربان قلب

ایربادهای بی‌سیم Jabra همراه با قابلیت محاسبه ضربان قلب

با استفاده از Jabra Elite Sport می‌توانید با کیفیت بالا به موسیقی موردعلاقه‌تان گوش دهید، ضربان قلب خود را اندازه بگیرید و از کالری مصرفی، مسیر طی‌شده و سرعت دویدنتان باخبر شوید.
۱۳۹۵/۶/۱۷

ایربادهای بی‌سیم را، که روز به روز در حال محبوب شدن هستند، حتما تا به حال دیده‌اید. از سامسونگ Gear IconX و Moto Hint تا آخرین آن‌ها که سونی در همین نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کرد. اما یکی از شرکت‌های صاحب‌نام در زمینه تولید هدست و هندزفری یعنی جبرا نیز حالا پا به این مسیر گذشته است. Jabra Elite Sport یک جفت ایرباد بی‌سیم است که درون گوش شما قرار می‌گیرد. اما تنها خاصیت آن انتقال صوت نیست. فکر می‌کنید چه مقدار امکانات ممکن است در یک ایرباد کوچک جا شود؟ با جی‌اس‌ام همراه باشید و بیشتر با این ایرباد شگفت‌انگیز آشنا شوید.

image

با استفاده از Jabra Elite Sport می‌توانید با کیفیت بالا به موسیقی موردعلاقه‌تان گوش دهید، ضربان قلب خود را اندازه بگیرید و از کالری مصرفی، مسیر طی‌شده و سرعت دویدنتان با خبر شوید.

در کنار مکالمه و شنیدن موسیقی، شما حالا می‌توانید یک تحلیل‌گر و آمارگیر قدرتمند فعالیت‌های ورزشی با خود همراه داشته باشید که اطلاعات را از طریق نرم‌افزار مخصوص اندروید یا آی‌اواس خود به ما نمایش می‌دهد.

هر دو ایرباد به صورت مجزا نیز قابل استفاده و هر کدام دارای یک میکروفن است. هر کدام از این ایربادها می‌توانند به مدت ۳ ساعت برای تماس تلفنی یا موسیقی شنیدن با شما همراه باشند. گواهی ضدآب و ضد گردوغبار IP67 و گارانتی ۳ ساله آخرین نکته‌ای است که Jabra برای خرید این ایربادهای ۲۴۹ دلاری از اکتبر ۲۰۱۶ بر آن تاکید می‌کند.

شما برای گوش دادن به موسیقی یا مکالمه تلفنی از چه ابزاری استفاده می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیرضا

۱۳۹۵/۶/۱۷
تقریبا هم قیمت با یه گوشی میان رده...