خانهاخبار
معرفی اسپیکرهای 360 درجه Bang & Olufsen در IFA

معرفی اسپیکرهای 360 درجه Bang & Olufsen در IFA

شرکت Bang & Olufsen، که در صنعت صدا بسیار شناخته شده است، از دو اسپیکر وایرلس جدید 360 درجه در نمایشگاه ایفا 2016 رونمایی کرده است که طراحی زیبا اما قیمت گرانی دارند.
۱۳۹۵/۶/۱۵

Bang & Olufsen با دو اسپیکر خانگی به نام‌های BeoSound 1 و BeoSound 2 به نمایشگاه IFA 2016 برلین آمده است. این اسپیکرهای وایرلس جدید با طراحی 360 درجه خود صدا را در همه جهات پخش می‌کنند تا کاربران دیگر نگران محل قرارگیری آن در خانه نباشند.
استفاده از آلومینیوم در بدنه این اسپیکرهای مخروطی شکل ظاهری اعلا به آنها بخشیده و با یک نگاه می‌‌توان کیفیت و اعلا بودنشان را حس کرد.
همچون اکثر محصولات مشابه، اسپیکرهای جدید Bang & Olufsen نیز می‌توان با AirPlay، Google Cast و بلوتوث به سایر دستگاه‌ها وصل شوند به این ترتیب خیلی راحت قادر خواهید بود موسیقی مورد علاقه خود را از گوشی، تبلت یا لپ‌تاپتان در فضای خانه پخش کنید.

image

BeoSound 1 و BeoSound 2 از نظر اندازه با هم متفاوت هستند. مدل اول بیشتر به عنوان یک اسپیکر قابل حمل کاربرد دارد بنابراین مجهز به باتری قابل شارژ شده است اما دومی که بزرگ‌تر است باید همیشه به برق وصل باشد.
طبیعی است که خرید اسپیکرهای اعلای Bang & Olufsen برای شما ارزان آب نمی‌خورد. این دو اسپیکرهای وایرلس 360 درجه به ترتیب 1500 و 1900 دلار قیمت گذاری شده‌اند، که در مقایسه با سایر محصولات مشابه، واقعا گران است و هر کسی از به خریدشان رغبت پیدا نمی‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سامان

۱۳۹۵/۶/۱۶
هر وقت درباره Bang & Olufsen مطلبی می خونم زوق می کنم . اما زوق کردنم همیشه تا موقعی هست که چشمم به قیمت نخورده باشه