خانهاخبار
گوشی‌های جدید گوگل 13 مهر معرفی می‌شوند

گوشی‌های جدید گوگل 13 مهر معرفی می‌شوند

به احتمال زیاد گوگل اواسط مهرماه برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدیدش کنفرانسی خبری برگزار خواهد کرد و در کنار آنها از چند محصول سخت‌افزاری دیگر نیز رونمایی می‌کند.
۱۳۹۵/۶/۱۳

گوگل قصد دارد 13 مهر ماه رویدادی بزرگ برای معرفی محصولات سخت‌افزاری جدیدش برپا کند. دو تا از مهم‌ترین محصولاتی که به احتمال زیاد در این کنفرانس معرفی خواهند شد گوشی‌های جدید گوگل‌اند که نام‌های Pixel و Pixel XL برایشان انتخاب شده است.

علاوه بر گوشی‌های جدید گوگل شاهد رونمایی از نمونه نهایی Google Home و Daydream VR نیز خواهیم بود که چند ماه پیش در Google I/O توضیحاتی در مورد آنها شنیدیم. Chromecast نیز یکی از محصولات موفق گوگل است که در کنفرانس پیش رو از مدل 4K آن پرده برداشته خواهد شد.

در ماه‌های گذشته امیدهای فراوانی وجود داشت که گوگل گوشی‌های 2016 خود را هم‌زمان با نسخه نهایی اندروید 7 معرفی کند، اما چنین نشد. همچنین به نظر می‌رسد دیگر قرار نیست شاهد استفاده از نام Nexus برای این گوشی‌ها باشیم.

بنابراین طرفداران برند نکسوس (پیکسل) باید تنها 1 ماه دیگر برای دیدن گوشی‌های محبوبشان صبر کنند؛ گوشی‌هایی که شاید آغازگر راهی تازه در دنیای اندروید باشند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

خشایار

۱۳۹۵/۶/۱۵
علیرضا ، برادر من ، ویندوز 10 ، هسته و ساختار اصلی همون ویندوز فون 8.1 ، همون ویندوز فون های قبلی رو داره ،
مایکروسافت خواسته با این تغییر اسم خیلی ها رو گول بزنه که ظاهرا در این موفق بوده ، مثلا خیلی از دوستان من فکر میکردن سیستم عامل لومیا 950 همون ویندوز 10 دسکتاپه ولی قیافش تغییر داده شده ...!
بنده بر اساس تجربه شخصی گفتن و باز هم میگم ، آدم بخواد همین محدودیت ها رو داشته باشه چه دلیلی داره iOS نخره که تعداد اپلیکیشن هاش ده برابر ویندوزه و ملال آور نیست ؟؟؟!

alireza

۱۳۹۵/۶/۱۵
خشایار
من کاری ندارم که تو چی گفتی ولی حرف آخرت خیلی خیلی خنده داره
(ویندوزفون که از الان فاتحش خوندست)
خب من فقط یه چیزی میگم به نظرم فرار کنی بهتره
ما دیگه چیزی به نام ویندوزفون نداریم
الان ویندوز ۱۰ موبایله
بله دوست عزیز
اونایی که بهت لایک دادن باید فرار کنن
خخخ

yh

۱۳۹۵/۶/۱۴
سامسونگ که نیست فرت و فرت گوشی بریزه بیرون نا سلامتی گوشی گوگل و اچ تی سی هستش و مسلما خیلی وقت میزارن که گوشی کوچکترین ایراد کیفی نداشته باشه...

خشایار

۱۳۹۵/۶/۱۴
دوست عزیز ، اول از همه بهتره توی طرز استفاده از کلمات تجدید نظر کنید تا اینکه خودتون شبیه تر به سوم دبستانی ها نباشید ، بنده ویندوز (دسکتاپ) رو یک سیستم عامل کامل میدونم که از لحاظ گستردگی در رایانه های شخصی حرف اول رو میزنه ، ولی فروش زیاد و موفقیت ویندوز دلیل نمیشه : 1-سیستم عامل سر درد آور و کسل کننده (تجربه شخصی) ویندوز فون در برابر اندروید و ای او اس حرف اول رو بزنه ، 2-لینوکس به دلیل کم کاربرد بودن در بین کاربران مبتدی ، سیستم عامل مزخرف باشه ... که شما گیر دادید به سهم لینوکس در بازار کامپیوتر ، اصلا بحث بر کامپیوتر نیست که ! اگه اینطوره پس اندروید بنا به سهم بیشتر ، در برابر ویندوزفون که سهم ناچیزی داره به راحتی قد علم میکنه (استدلال شما اینطوره)
در صورتی که من در کامپیوترم با سیستم عامل RedHat و در لپتاپم با سیستم عامل ParrotSec وRemixOsکار میکنم ، شما چطور بقول خودتون کاربر حرفه ای هستید که اهمیت لینوکس رو دستکم گرفتید؟؟ بر عکس تصور اکثر افراد تنها سیستم عانل اندرویده از شاخه لینوکسه که میتونه آلوده به ویروس بشه. سیمبین از شاخه لینوکس بود،درست، اما زبان برنامه نویسی و هسته قدرتمندی نداشت ، در نتیجه نوکیا نمیتونست تا یه حدی تغییرات زیادی ایجاد کنه و شکست خورد ،ویندوزفون که از الان فاتحش خوندست!!

shahab .moh

۱۳۹۵/۶/۱۳
بسه دیگه خسته شدیم چرا انقدر کش میده . سه ماهه خبراش اومده خودش نمیخواد بیاد :/