خانهاخبار
مقایسه رابط کاربری جدید Xperia XZ سونی با Xperia Z5

مقایسه رابط کاربری جدید Xperia XZ سونی با Xperia Z5

اکسپریا ایکس زد سونی علاوه بر اینکه از نظر سخت‌افزاری و طراحی بدنی تغییر کرده است از نظر نرم‌افزار و رابط کاربری نیز بهبود یافته است. در ادامه مطلب می‌توانید تغییرات ایجاده شده و تفاوت موجود میان رابط کاربری جدید این گوشی با پرچمداران قدیمی سونی را مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۶/۱۳

Xperia XZ تا سال آینده لقب پرچمدار سونی را به دنبال نام خود خواهد کشید؛ پرچمداری که طراحی آن نسبت به قبل مدرن‌تر شده است و از مجموعه سخت‌افزارهای قدرتمندی استفاده می‌کند که هر کاربری را برای خرید وسوسه می‌کند.

بسیاری از کاربران گوشی‌های سونی عاشق رابط کاربری سبک و ساده گوشی‌های اکسپریا هستند که کمترین باگ و اشکال را میان برندهای اندرویدی بزرگ بازار دارد. پرچمدار جدید سونی از این نظر هم بهبود یافته و، با حفظ خصوصیات خوب و برتر Xperia UI، ظاهری تمیزتر و سبک‌تر پیدا کرده است.

برای اینکه بیشتر با تغییرات ایجاد شدن در رابط کاربری Xperia XZ آشنا شوید، تصاویر بخش‌های مختلف رابط کاربری جدید این گوشی را کنار رابط کاربری قدیمی Xperia Z5 قرار داده‌ایم.

این تصاویر را مشاهده کنید و حس خود را نسبت به رابط کاربری جدید اکسپریا ایکس زد با ما در میان بگذارید. به نظر شما شکل و شمایل رابط کاربری Xperia XZ قشنگ‌تر است یا Xperia Z5؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

هادی

۱۳۹۶/۴/۱۳
با آپدیت Z5 به اندروید 7.1.1 هیچ تفاوتی بین رابطه کاریری دیده نمیشه

mohammad

۱۳۹۵/۱۲/۳۰
Xperia xz خیلی بهتره

محمدرضا

۱۳۹۵/۸/۷
چه مقایسه ایه
برید تم black رو واسه z5 دانلود کنید دقیقا شبیه هم میشن

Masi_rad

۱۳۹۵/۷/۳
با اپدیت کردن موزیک پلیر و آلبوم زد 5 میشه مثل ایکس زد
حتی اگه سیستم زد 5 رو هم اپدیت کنید دقیقا شبیه هم میشن
به نظر من زد 5 بهتره

آرمان

۱۳۹۵/۶/۱۳
صرفا اکون های استاتوس بارش به اندروید استوک عوض شده و تاپ بار بی روح شده اپلیکیشن ها هم توی اکسپریا زد 5 با اکسپریا ایکس اکثرا یکی ان و تغییرات آلبوم و موزیک پلیر تویZ5 هم بوده همچنین لانچر جدید که به صورت بتا در دسترس کار برانه آیکون ها هم قابل تعویض ان تقریبا میشه گفت تغییر اصلیش توی ستینگ گوشی و لاک اسکرین بوده