خانهاخبار
لنوو از خانواده میان‌رده K6 رونمایی کرد

لنوو از خانواده میان‌رده K6 رونمایی کرد

لنوو در نمایشگاه ایفا 2016 سه گوشی جدید معرفی کرده است که K6 ،K6 Power و K6 Note نام دارند.
۱۳۹۵/۶/۱۳
image

لنوو در ایفا 2016 تنها به معرفی لپ‌تاپ و تبلت‌های جدیدش اکتفا نکرده است. این شرکت چینی امروز از خانواده گوشی‌های K6 رونمایی کرد که می‌توان آن‌ها را بین میان‌رده‌های بازار قرار داد. این خانواده در مجموع سه عضو دارد: K6، K6 Power و K6 Note. بدنه هر سه گوشی جدید لنوو از فلز است.

این سه گوشی مشخصات مشابه زیادی دارند؛ از جمله پردازنده اسنپدراگون 430، پشتیبانی از حافظه جانبی microSD، پشتیبانی از دو سیم‌کارت همزمان، پشتیبانی از LTE، بلوتوث نسخه 4.1، تاییدیه Dolby Atoms، حسگر اثر انگشت و اندروید مارشمالو. در واقع این سه گوشی در میزان رم، دوربین، ظرفیت باتری و اندازه صفحه نمایش با یکدیگر متفاوت‌اند.

گوشی K6 Power

هر دو گوشی K6 و K6 Power در دو نسخه با حافظه‌های 16 و 32 گیگی عرضه می‌شوند که نسخه 16 گیگی رم 2 گیگابایتی و نسخه 32 گیگی رم 3 گیگابایتی دارد. اما K6 Note با 32 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود که رم‌های 3 یا 4 گیگابایتی دارد.

K6 و K6 Power صفحه نمایش 5 اینچی دارند که رزولوشن 1080p را به تصویر درمی‌آورد، اما K6 Note از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن مشابه دو عضو دیگر برخوردار است که به معنای پیکسل در اینچ کمتر نسبت به دو گوشی دیگر است.

گوشی K6 Note

دوربین سلفی هر سه گوشی خانواده K6، 8 مگاپیکسلی است، اما دوربین اصلی‌شان با هم تفاوت‌ دارد: K6 و K6 Power دوربین 13 مگاپیکسلی دارند و K6 Note دوربین 16 مگاپیکسلی دارد.

K6 ضعیف‌ترین باتری این خانواده را دارد. باتری این محصول 3000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. این درحالی است که نوت و پاور باتری‌ای با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعت دارند.

گوشی‌های جدید لنوو در سه رنگ خاکستری تیره، طلایی و نقره‌ای به فروش می‌رسند. در مورد قیمت، زمان عرضه و بازارهایی که می‌توان خانواده K6 را در آنها یافت حرفی زده نشده است، اما می‌توان مطمئن بود که میان‌رده‌های جدید لنوو به بازار آمریکا نخواهند آمد.

گوشی K6

نظر شما در مورد این سه گوشی چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)