خانهاخبار
با Yoga Tab 3 Plus تلویزیون شخصی خود را داشته باشید

با Yoga Tab 3 Plus تلویزیون شخصی خود را داشته باشید

لنوو در IFA 2016 به سری تب 3 خود تبلت جدیدی اضافه کرده است که باتری فوق‌العاده قدرتمند و صفحه نمایش باکیفیت دارد.
۱۳۹۵/۶/۱۲
image

لنوو چند روز پیش در نمایشگاه ایفا 2016 از یوگا بوک رونمایی کرد؛ لپ‌تاپی که با قلم روی صفحه کلید آن نیز می‌توان نوشت. اما یوگا بوک تنها عضو خانواده یوگا نبود که لنوو در ایفا معرفی کرد. این شرکت با Yoga Tab 3 Plus عضوی جدید به خانواده تبلت‌های یوگای خود اضافه کرد.

یوگا تب 3 پلاس سومین تبلت لنوو از محصولات سری تب 3 است که اختصاصا برای تماشای فیلم و تلویزیون طراحی شده‌اند، گرچه با توجه به ویژگی‌های جالبی که دارند مطمئنا به کارهای دیگر نیز می‌آیند. تب 3 پلاس صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 2K (2560 در 1600 پیکسل) دارد. این تبلت به چهار بلندگوی JBL مجهز شده‌ است که از تکنولوژی Dolby Atoms پشتیبانی می‌کنند. طراحی این محصول مانند دو عضو دیگر خانواده تب 3 است: در بالا باریک است و هرچه به پایین نزدیک‌ می‌شویم ضخامتش زیاد می‌شود. در انتها نیز گرهی وجود دارد که می‌تواند در نقش استند عمل کند و تبلت را برای شما ایستاده نگه دارد. به این صورت تماشای فیلم با این تبلت بسیار آسان می‌شود.

image

پردازنده یوگا تب 3 پلاس هشت هسته‌ای و از مدل اسنپدراگون 652 است که سرعت فرکانسی برابر با 1.8 گیگاهرتز دارد. رم این دستگاه 3 گیگابایت و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است. البته این تبلت تا 128 گیگابایت از حافظه‌های جانبی microSD پشتیبانی می‌کند. باتری این محصول 9300 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و لنوو ادعا کرده‌ است که این باتری با هر بار شارژ 18 ساعت فعالیت تبلت جدیدش را تضمین می‌کند.

برخلاف عضو ارشد خانواده تب 3، یعنی تب 3 پرو، این تبلت جدید به پروژکتور مجهز نیست.

لنوو محصول جدیدش را به پورت USB Type-C مجهز کرده است که کم کم باید به دیدنش در تمام محصولات جدید عادت کنیم. همچنین دوربین پشت این دستگاه 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو آن 5 مگاپیکسلی است. این دستگاه در دو نسخه Wi-Fi و LTE و در رنگ‌های مشکی و خاکستری عرضه می‌شود. نسخه اندروید نیز Yoga Tab 3 Plus 6.0.1 است. طبق گفته لنوو، قیمت این تبلت 300 دلار است و فروش آن از ماه اکتبر آغاز می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

H.Alizadeh

۱۳۹۶/۱/۳۱
سلام،این تبلت در بازار موجوده یا نه؟

محسن

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
این تبلت با این قیمت فوق العادست. امیدوارم زودتر بیاد داخل ایران الان هیچ جا موجود نیست. خیلی سخت افزارش قویه. واقعا عالیه صحفه نمایشش و رمش و کیفیت ساختش بسیار خوبه