خانهاخبار
ZTE Axon 7 Mini معرفی شد

ZTE Axon 7 Mini معرفی شد

یکی دیگر از شرکت‌هایی که روز گذشته در نمایشگاه ایفا محصول معرفی کرد ZTE بود. این شرکت با نسخه مینی از پرچمدار خود و با نام Axon 7 Mini به میدان آمد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا با جدیدترین گوشی ZTE آشنا شویم.
۱۳۹۵/۶/۱۲

شرکت ZTE از آن شرکت‌هایی است که رویه وان‌پلاس را پیش گرفته است: گوشی‌های قدرتمند در قبال قیمتی معقول. در راستای همین سیاست، چند ماه پیش این شرکت یک گوشی قدرتمند به نام ZTE Axon 7 معرفی کرد که از مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی بهره‌مند بود.

image

روز گذشته، این شرکت نمایشگاه ایفا را فرصت خوبی دید تا نسخه Mini این گوشی را معرفی کند. البته گوشی معرفی‌شده با صفحه نمایش ۵.۱ اینچی و بلندگوهای دوگانه در بالا و پایین نمایشگر چندان برازنده اسم Mini نیست. احتمالا ZTE قصد داشته با این نامگذاری صرفا به ما بگوید این گوشی کمی ضعیف‌تر و البته کوچک‌تر از پرچمدار این شرکت یعنی Axon 7 است.

در گوشی Axon 7 Mini نیز، همانند برادر بزرگترش، شاهد بلندگوهای دوگانه با همان تکنولوژی پخش صدای دالبی و همچنین چیپست اختصاصی پخش صدا هستیم. بنابراین عجیب نیست کیفیت صدای خروجی بلندگوهای این گوشی هر کسی را راضی کند.

صفحه نمایش دستگاه نیز همچنان با تکنولوژی Super AMOLED همراه است. اگرچه رزولوشن نمایشگر دستگاه در نسخه مینی کمتر شده و به 1080P کاهش یافته، هنوز هم با تراکم پیکسلی ۴۲۴ پیکسل در هر اینچ باید انتظار کیفیت بسیار خوبی داشته باشیم.

دوربین اصلی دستگاه نسبت به برادر خود با کاهش مگاپیکسل همراه است و لرزشگیر اپتیکال نیز از آن حذف شده. دوربین این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است و لنز آن گشادگی دیافراگم f/1.9 دارد تا در مواقع تاریک، نور به میزان کافی به سنسور دوربین برسد. متاسفانه رزولوشن فیلمبرداری این گوشی نیز به Full HD تقلیل یافته، اما دوربین سلفی دقیقا همان دوربین ۸ مگاپیکسلی است که در Axon 7 هم حضور دارد.

image

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توانیم به پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۱۷، سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. البته در صورت تمایل، کاربر می‌تواند با استفاده از درگاه سیم کارت دوم، حافظه گوشی را تا سقف ۲۵۶ گیگابایت به کمک SD Card افزایش دهد. 

این گوشی در ماه جاری با قیمت ۳۰۰ یورو در اروپا عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز خبری از عرضه این گوشی در دیگر کشورها نیست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)