خانهاخبار
Alcatel SHINE LITE: ظاهری پرچمدارگونه، قیمتی رقابتی

Alcatel SHINE LITE: ظاهری پرچمدارگونه، قیمتی رقابتی

آلکاتل از آن شرکت‌هایی است که سعی می‌کنند با عرضه اندرویدی‌های ارزان‌قیمت و به‌صرفه سود خوبی از بازار میان‌رده‌ها به جیب بزنند. با توجه به همین سیاست، آنها ایفا ۲۰۱۶ را فرصت خوبی دیده‌اند تا یکی دیگر از میان‌رده‌های جذاب خود را معرفی کنند. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۶/۱۱

آلکاتل قدر فرصتی به نام نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ را خوب دانسته و با یک گوشی جدید به این میدان وارد شده است. این شرکت هفته پیش خبر داده بود که با دستی پر به این نمایشگاه می‌آید و گوشی SHINE LITE اولین گوشی از سبد آلکاتل برای ایفا است.

با وجود اینکه هنوز چند ساعتی به مراسم معرفی گوشی‌های جدید آلکاتل در ایفا باقی مانده است، این شرکت تصمیم گرفت تا پیش از شروع مراسم این گوشی را معرفی کند. 

همان طور که از اسم این گوشی پیداست، آلکاتل تلاش کرده تا بتواند با طراحی چشمگیر، این گوشی را در دل خیلی‌ها جا کند. برای این کار نیز آنها بهترین روش را انتخاب کرده‌اند: قیمت کم در قبال طراحی زیبا و مشخصات سخت‌افزاری خوب.

در بین گوشی‌هایی که طراحی چشمگیر و دوست‌داشتنی دارند استفاده از فلز یا شیشه بسیار مرسوم است. آلکاتل برای اینکه کاربر هم شیشه و هم فلز را یک جا داشته باشد، آنها را ترکیب کرده تا این گوشی متولد شود. شیشه رویی و پشتی گوشی، که با استاندارد 2.5D خود لبه‌های گرد دارند، در شاسی فلزی جای گرفته‌اند تا در نگاه اول به نظر نرسد SHINE LITE کمتر از ۲۵۰ دلار قیمت دارد.

و اما مشخصات سخت‌افزاری؛ این گوشی با صفحه نمایش ۵ اینچی و رزولوشن 720P همراه است. همچنین در پشت گوشی شاهد دوربین ۱۳ مگاپیکسلی همراه با فلاش Dual Tune هستیم. جلو گوشی نیز دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته که از یک فلاش برای تامین نور در تاریکی استفاده می‌کند. متاسفانه فعلا اینها تنها مشخصات سخت‌افزاری است که از این دستگاه منتشر شده و برای اطلاعات کامل باید تا مراسم آلکاتل صبر کنیم.

یکی دیگر از امکاناتی که این گوشی را به انتخابی مناسب در قابل قیمتش تبدیل می‌کند سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی آن است. درنهایت مهم‌ترین فاکتور، که پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم، قیمت دستگاه است. این گوشی با قیمت حدودی ۲۲۵ دلار در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی عرضه می‌شود. همچنین، به نقل از آلکاتل، این گوشی در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)