خانهاخبار
هوآوی گوشی‌های Nova و Nova Plus را معرفی کرد

هوآوی گوشی‌های Nova و Nova Plus را معرفی کرد

هوآوی در کنفرانس خبری خود از دو گوشی میان رده جدید به نام های نوا و نوا پلاس رونمایی کرد که بدنه فلزی دارند اما قیمت آنها مقرون به صرفه است و فروش آنها از همین ماه آغاز می‌شود.
۱۳۹۵/۶/۱۱

بسیاری از کاربران گوشی‌های هوآوی انتظار داشتند شرکت محبوبشان در نمایشگاه IFA 2016 از پرچمدار جدید سری Mate رونمایی کند اما چند روز پیش یکی از مدیران اجرایی شرکت رونمایی از Mate 9 را رد کرد و گفت باید منتظر دو گوشی میان رده جدید در کنفرانس خبری هوآوی باشیم.
دقایقی پیش هوآوی در کنفرانس خود از گوشی‌های Nova و Nova Plus رونمایی کرد که هر دو آنها مشخصاتی در حد گوشی‌های میان‌رده دارند اما از نظر طراحی با پرچمداران این شرکت همتراز هستند.
Huawei Nova یک گوشی 5 اینچی با نمایشگر Full HD است که ظاهر شبیه به Nexus 6P دارد. درون این دستگاه 3 گیگابایت حافظه رم در کنار پردازنده اسنپ‌دراگون 625 قرار گرفته است و از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ظرفیت باتری نوا 3020 میلی‌آمپرساعت است و فروش آن از همین ماه با قیمت 400 یورو در اروپا آغاز می‎شود.
Huawei Nova Plus همانطور که از نامش برمی‌آید گوشی بزرگتری است که یک نمایشگر 5.5 اینچی در اختیار دارد. پردازنده و حافظه رم دستگاه مانند Nova است اما از دوربین 16 مگاپیکسلی و USB Type-C استفاده می‌کند. نوا پلاس نیز از همین ماه به بازار می‌آید با این تفاوت که قیمت آن 30 یورو گرانتر از نوا است.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

sahand

۱۳۹۵/۶/۱۲
از سامسونگ خوبه که ماهی ۲تا گوشی میده

راجون روندو

۱۳۹۵/۶/۱۱
چرا اینا اصن نوآوری و خلاقیت ندارن بکار ببرن همشون تو یه خط همشونم با یه رنج قیمتی یکم تفاوت بزار و یکم گوشی با کیفیت بزن گوشیاتو خدایش سامسونگو نگاه کنین تو نوت که سره تو سری اسشم که خلاقیت بخرج داده و لمس منحنی زده واقعا دمشون گرم

عقیل

۱۳۹۵/۶/۱۱
برند کاملا بی ادعا ایول

علی

۱۳۹۵/۶/۱۱
هواوی نه مارک درست حسابی هست نه قیمتش مناسبه اوایل قیمتاش بهتر بود ولی الان هیچ فرقی گوشی هاش از نظر قیمت با سامسونگ و سونی و اچ تی سی نمیکنن شاید حتی گرونتر از بعضیاشونم باشن این گوشی با این قیمت اصلا ارزش خرید نداره

امین

۱۳۹۵/۶/۱۱
چقدر گرون