خانهاخبار
معرفی تبلت ZenPad 3S 10 از ایسوس؛ قدرتمند در صدا و تصویر

معرفی تبلت ZenPad 3S 10 از ایسوس؛ قدرتمند در صدا و تصویر

ایسوس در IFA 2016 با تبلت جدیدش آمده است. تبلتی که در زمینه صدا و تصویر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
۱۳۹۵/۶/۱۰
image

ایسوس در ادامه معرفی محصولاتش در IFA 2016 از تبلت ASUS ZenPad 3S 10 رونمایی کرد. این تبلت که صفحه نمایش 9.7 اینچی دارد برای تماشا و استفاده از محتواهای تصویری بهینه شده است. البته امروزه بیشتر تبلت‌ها به این منظور تهیه می‌شوند، اما ZenPad 3S 10 با ترفندهایی توانسته است تفاوت‌هایی بین خود و سایر رقبا بوجود بیاورد. بگذارید نگاهی بیندازیم به مشخصات این محصول.

مشخصات فنی ASUS ZenPad 3S 10:

  • صفحه نمایش 9.7 اینچی QXGA (رزولوشن 2048 در 1536)
  • پردازنده شش هسته‌ای MediaTek 8176
  • 4 گیگابایت رم
  • حافظه داخلی 64 گیگابایتی با پشتیبانی از حافظه microSD تا 128 گیگابایت
  • حسگر اثر انگشت
  • باتری 5900 میلی‌آمپرساعتی
  • پشتیبانی از تکنولوژی Quick Charge 3.0
  • ضخامت 5.8 میلی‌متری

ممکن است شما نیز با دیدن پردازنده مدیاتک این محصول کمی از آن ناامید شده باشید، اما این شرکت سوگند خورده و ادعا کرده است که پردازنده‌اش در بنچمارک AnTuTu می‌تواند امتیازی بیش از 50 هزار ثبت کند. با این شدت که مدیاتک بر سر ادعای خود ایستاده است، بی‌صبرانه منتظریم که محصول را در دست بگیریم و ببینیم چقدر این ادعا صحت دارد.

image

علاوه بر صفحه نمایش قدرتمند این محصول، ایسوس آن را به تکنولوژی بهبود ویدیوی ASUS Tru2Life مجهز کرده است که باعث می‌شود ویدیوهایتان بسیار زیباتر به نظر برسند. همچنین تکنولوژی آمپلی‌فایرهای هوشمند NXP  کمک می‌کند که بدون نویز پیدا کردن صدا، کیفیت و میزان بلندی آن افزایش چشمگیری پیدا کند. خلاصه ایسوس برای تبلت جدیدش سنگ تمام گذاشته و مطمئنا می‌تواند با کیفیت تصویر و صدای بالایش شما را متقاعد به خرید کند. در مورد قیمت و زمان عرضه محصول هنوز اطلاعاتی منشر نشده است، اما تخمین زده می‌شود این تبلت حدود 350 دلار قیمت‌گذاری شود. با این شرایط در مورد این محصول چه نظری دارید؟

با صفحه اختصاصی IFA 2016 جی‌اس‌ام در طول نمایشگاه ایفا همراه باشید و از جدیدترین اخبار این نمایشگاه مطلع شوید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

r

۱۳۹۵/۷/۴
امتیاز بنچمارک این تبلت عالیه 75هزار شده کلا تبلت خیلی خوبیه با قیمت مناسب تر نسبت به رقبا ولی بدیش اینه که ایسوس دیر محصولاتش رو عرضه می کنه

امیر

۱۳۹۵/۶/۱۰
پردازنده این تبلت 6 هسته ای هست (hexacore) که به اشتباه ده هسته ای در متن درج شده. احتمالا ایسوس برای کاهش قیمت تبلت به این پردازنده روی آورده در حالی که روی مدل های پرچم دارش بیشتر از snapdragon یا اینتل استفاده میکنه.

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۶/۱۰
نمایشگاه رو کردن اشغال دونی