خانهاخبار
احتمال معرفی HTC One A9s در نمایشگاه IFA 2016

احتمال معرفی HTC One A9s در نمایشگاه IFA 2016

اچ تی سی قرار است به زودی جانشینی برای وان ای 9 معرفی کند؛ گوشی هوشمندی که نه تنها شباهت ظاهری به آیفون را حفظ کرده است، بلکه از الگوی نامگذاری مشابه گوشی‌های هوشمند اپل استفاده می‌کند.
۱۳۹۵/۶/۹

اچ‌تی‌سی سال گذشته از یک گوشی میان‌رده به نام One A9 پرده برداشت که به دلیل شباهت ظاهری زیاد به iPhone 6 بسیار سروصدا کرد. هواداران هر دو برند مدت‌ها بر سر طراحی جنجالی این گوشی با یکدیگر بحث کردند و درگیر بودند. حال به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قصد معرفی جانشین One A9 را دارد که نه تنها شکلش شبیه آیفون است، بلکه قرار است همچون گوشی‌های اپل حرف s به نام آن اضافه شود.

همان طور که در عکس می‌ببنید، One A9s از نظر ظاهری تفاوت زیادی با One A9 ندارد، فقط جای دوربین اصلی و سلفی آن تغییر کرده که آن را بیشتر به آیفون شبیه می‌کند.

image

گفته می‎شود اچ‌تی‌سی می‌خواهد از این گوشی جدید در نمایشگاه IFA 2016 رونمایی کند و آن را در چهار رنگ سیاه، سفید، نقره‌ای و طلایی به بازار بفرستد.

با تمام حرف و حدیث‌هایی که درباره طراحی A9 وجود دارد، فکر می‌کنیم این گوشی پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار را داشت، اما نتوانست آن طور که باید، خودش را نشان دهد. امیدواریم One A9s با داشتن قیمتی مناسب بتواند نظر بسیاری از کاربران را هنگام خرید به خود جلب کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۱/۱۱
سلام من گوشی htc one a9 داذم ازشم خیلی راضی هستم بهترین گوشی
طراحی این گوشی مال خودشه ایفون از این گوشی دزدی کرده اول اون این گوشی طرح زد بعد htc one a9 راهی بازار شد اینم بگم ک هرگوشی الان بخری متعلق به چسن هست ولی اسن گوشی تایوان اصل ک بهترینه من م ازش خیلی راضیم و هنگی داخلش ندیذم و تا خریدم اندروید گوشی به 7 ارتقا یافت سری جدید htc one a9s بیادش اونم میخرمش من اهمه مدل گوشی داشتم از سامسونگ بگو تا ایفون ولی این گوشی معرکه هست دمتون گرم htc

سمیرا

۱۳۹۵/۶/۱۴
اپل از ایفون شکایت کرد!!؟؟شگفتا.

yh

۱۳۹۵/۶/۱۱
a9.. امتیاز بنچمارکش 67000 هستش شما دنبال 55000 هستی؟!!!!... من مطمئنم بالای 100000 هستش

sepidehdam

۱۳۹۵/۶/۱۱
اگر اچی تی سی کپی کرده بود اپل بیکار نمیشنست
معلوم کی کپی میکنه یادتون رفته اپل چقدر از ایفون قرامت گرفت برا کپی کردن اگر کپی بود سر اچ تی سی هم میاورد

Mammad.k

۱۳۹۵/۶/۱۰
اقا محمد اچ تی سی و اپل و موتورولا قدیمی ترینا هستن
کل برندای اندرویدی مدیون اچ تی سی هستن ک باعث شد اندروید خودشو بکشه بالا
ولی دو سال عقب تر برگرد تو سال 2014 اپل تو طراحی ایفون 6 از وان ام8 کپی کرده بوود
این وان ای 9 هم همون ام8 هست ک دوربین پایینشو برداشته