خانهاخبار
افزایش 36 درصدی ظرفیت باتری در اپل واچ 2

افزایش 36 درصدی ظرفیت باتری در اپل واچ 2

اپل واچ 2 به سنسورهای جدیدی مجهز شده و ویژگی‌هایی پیشرفته‌تر دارد. در این میان باتری این ساعت هوشمند نیز بهبود یافته و ظرفیتش بیشتر شده است.
۱۳۹۵/۶/۸
image

از شبکه میکروبلاگینگ چینی Weibo این روزها خبرهای زیادی در مورد دستگاه‌ها به بیرون درز می‌کند و اکنون نیز عکسی از باتری اپل واچ 2 فاش شده است؛ عکسی که نشان می‌دهد ساعت هوشمند جدید اپل باتری بزرگ‌تری دارد.

اپل واچ فعلی باتری 246 میلی‌آمپری دارد و اکنون عکس فاش‌شده نشان می‌دهد باتری اپل واچ 42 میلی‌متری جدید 334 میلی‌آمپری است و ظرفیتش 36 درصد نسبت به نسل قبلی بیشتر شده است. این بهبود باعث می‌شود که دوام باتری اپل واچ 2 نسبت به نسل قبلی بیشتر باشد. حتی ممکن است افزایش باتری سبب شود کارایی اپل واچ 2 نیز بهبود پیدا کند. به هر حال شایعات از پردازنده سریع‌تر، GPS، فشارسنج و سنسورهای جدید اپل واچ 2 حکایت می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که ظرفیت باتری اپل واچ 38 میلی‌متری نیز افزایش یافته است یا خیر. البته توجه داشته باشید که عکس فاش‌شده هم هنوز تایید نشده و ممکن است ساختگی باشد. اما از طرف دیگر نیز با توجه به اضافه شدن GPS و سنسورهای جدید به اپل واچ 2، این ساعت هوشمند نیازمند باتری بزرگ‌تر است.

فعلا باید منتظر باشیم تا خبرهای دقیق‌تری از نسل جدید ساعت هوشمند اپل به دست آوریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

****mah

۱۳۹۵/۶/۸
باید ساعت گرد هم بساز در غیر این صورت مربع مسطتیلی زیاد چنگی به دل نمیزنه

alireza

۱۳۹۵/۶/۸
سلام جی اس ام از همین الان بگم نظرم در مورد مطلب نیست
شما خوب بلدید ویندوزفون رو تخریب کنید چند تا خبر گذاشتید که منتظر رد استون۱ نباشید و مایکروسافت بد قولی کرده و قرار نیست تو تاریخ مشخص شده انتشار بشه خب باشه این از مطلب شما
بعدش گفتید رد استون ۱ بع زودی میاد و البته اون هم شایعه بود
حالا که رد استون ۱ اومده شما هیچ خبری در موردش نذاشتید چرا؟؟؟ لطفا جواب بدید
چرا موقعی که رد استون ۱ انتشار یافت شما هیچ مطلبی نذاشتید؟؟ میدونی چیه جی اس ام ما ویندوزفونی خا اصلا اصلا اصلا از شما انتظار خبر گذاشتن در مورد مایکروسافت و ویندوز۱۰ و ویندوزفون و.... نداریم
یا خبر هاتون رو به موقع و درست بزارید یا اصلا خبر نزارید
خبر درست نمیزارید حداقل تخریب نکنید
شما همون در مورد سامسونک و اپل خبر بزارید کافیه