خانهاخبار
تعمیر موبایل، اتفاقی که باید برای آن برنامه داشت

تعمیر موبایل، اتفاقی که باید برای آن برنامه داشت

احتمال قریب به یقین شما هم یکی از افرادی هستید که در زندگی روزمره از موبایل هوشمند خود استفاده های زیادی میکنید, در کنار فعالیت های اساسی مثل استفاده از دفترچه تلفن و برقراری تماس های ضروری و کاری با گوشی موبایل خود, اخبار را دنبال میکنید, عکس میگیرید و با دوستان خود در شبکه های مجازی ارتباط برقرار میکنید.
۱۳۹۵/۶/۷
image

آیا تا امروز به این فکر کرده اید که اگر گوشی موبایل شما دچار مشکل شود چه باید بکنید؟

اتفاقاتی از قبیل شکستن صفحه گوشی موبایل و یا عدم شارژ کامل باطری و یا حتی کار نکردن دوربین موبایل همه و همه اتفاقاتی است که امکان استفاده شما را از گوشی موبایلتان کاهش میدهد.

اما اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه شدید بهترین راهکار چیست؟

اگر گوشی موبایل شما آیفون است و از محصولات شرکت اپل استفاده میکنید, پس میتوانید بدون داشتن هیچکدام از نگرانیهای معمول مشکلتان را پشت سر بگذارید.

برای اولین بار در ایران خدمات تعمیر گوشی آیفون به صورت در محل ارائه میشود, این خدمات شامل کلیه تعمیراتی میشود که در محل قابل انجام است از جمله, تعمیر شکستگی صفحه, از کارافتادگی صفحه و یا تاچ, کوتاه شدن عمر باطری, تعویض قطعات مختلف از جمله کانکتور شارژ , کپسولی و ...

image
در این روش سه مزیت عمده نهفته است:

1) شما شاهد تعمیر گوشی خود هستید و در مورد نوع قطعه استفاده شده و یا عدم استفاده از قطعات دست دوم اطمینان پیدا میکنید.

2) اطلاعات گوشی شما هرگز سرقت نمیشود و شما تنها کسی هستید که به اطلاعاتتان میتواند دسترسی پیدا کند.

3) بدون اینکه در ترافیک بمانید و یا مشکلاتی نظیر جای پارک و .... را متحمل شوید گوشی شما در کمترین زمان با بالاترین دقت و کیفیت تعمیر میشود.

آیفیکس در حال حاضر این خدمات تعمیراتی را در تهران به کلیه کسانی که از گوشیهای هوشمند آیفون استفاده میکنند ارائه میکند و کلیه تعمیرات آیفون را برای ایشان انجام میدهد.

برای استفاده از خدمات تعمیراتی آیفیکس کافی  است تا با شماره 28426600 تماس بگیرید و یا در وبسایت آیفیکس به آدرس: http://iPhix.ir درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید.

در صورتی که شما در استانهای دیگری غیر از تهران علاقه به اخذ نمایندگی از آیفیکس را دارید برای ما در قسمت همکاری با آیفیکس از سوابق خود بنویسید ما با شما تماس میگیریم

آیفیکس برای تعمیر گوشی موبایل آیفون به شما پیشنهاد میکند تا قبل از آنکه مشکلی برای گوشی شما پیش بیاید در قسمت تخفیفات تعمیر موبایل آیفیکس ثبت نام نمایید و از تخفیف سه ماهه رایگان که برای تعمیرات قابل انجام توسط آیفیکس برای سه ماه از روز ثبت نام عرضه میشود برنامه ریزی کنید و از آن بهره برداری نمایید.

همچنین میتوانید با پرداخت مبلغ 50000 تومان برای 6 ماه از این نوع تخفیف بهره مند شود.

قابل ذکر است این تخفیفات در حال حاضر برای شهر تهران میباشد و خواندن جزئیات آن در وبسایت آیفیکس الزامی است.

تلفن: +98-21-2842 6600

وبسایت: http://iPhix.ir

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

sink

۱۳۹۵/۶/۸
اقا کامنتای اول چرا انقد مشکوکن :/ همه هم با اختلاف 1 تا 5 دقیقه ارسال شدن!!! آقای آیفیکس اومدی تو جی اس ام تبلیغات کردی باشه . ولی دیگه تو کامنت ها دخل و تصرف نکن! همین الانش هم من به شما اعتماد ندارم . شمایی که حرف از سرقت اطلاعات زدی ، این راهش نیست . حرف اقای بنده خدا هم کاملا درسته . اقا مهدی ای هم که جوابش رو داد ، خوده عنوان کامنتش جواب بود . بنده ی خدا گفت کمتر از 5 درصد با اسم و فامیل کامنت میذارن بعد مهدی خودش با اسم (مهدی) اومده نظر بنده خدا رو رد کرده ! بابا چقدر منطق اخه این حجم از منطق بی سابقس ! کف کردم اصلا! خودت اسم و فامیل ننوشتی بعد اعتراض میکنی اخه؟!؟!

Ghostman

۱۳۹۵/۶/۷
گل گفتی :)))))

احسان

۱۳۹۵/۶/۷
درود
ای کاش تعمیرات همه گوشیها ( همه برندها ) را بگذارید . همه جای ایران . خیلی خوب میشه

احسان

۱۳۹۵/۶/۷
:))))))))
جالب بود ! این توجهت رو میرسونه ! آفرین

مهدی

۱۳۹۵/۶/۷
آقای بنده خدا این آمارو از کجا میاری؟ 5% افرادو ازین حرفا اگر شما ایده ای جالب داری رو کن نه اینکه خودت با اسم ناشناس بیای دیگران رو بکوبی