خانهاخبار
امتیاز بنچمارک اولین گوشی هوشمند با رم 8 گیگابایتی

امتیاز بنچمارک اولین گوشی هوشمند با رم 8 گیگابایتی

کمپانی‌های چینی روز به روز مثل قارچ رشد می‌کنند و به لطف بازارهای بزرگ چین و هند بسیار هم در کار خود موفق هستند. یکی از آن‌ها LeEco است که به زودی اولین گوشی هوشمند با فضای رم 8 گیگابایتی را روانه بازار می‌کند!
۱۳۹۵/۶/۷

کمپانی‌های چینی متعددی طی سال‌های اخیر تاسیس شده‌اند که بعضا در کشور‌های شرق آسیا یا حتی سرتاسر آسیا موفق بوده‌اند اما ورود به بازار غرب همچنان با موانعی مواجه است. کشورهای غربی تنها به مشخصات قوی یا امکانات نرم‌افزاری خیره‌کننده توجه نمی‌کنند بلکه مواردی نظیر گارانتی، خدمات پس از فروش و تامین لوازم جانبی نیز از جمله مهم‌ترین اولویت‌های آن‌هاست که بزرگ‌ترین نقطه ضعف برندهای نوپای چینی است. برند LeEco که پیش از این با نام LeTV شناخته می‌شد با تاسیس دفتر رسمی در سیلیکون‌ولی ایالات متحده گامی مهم در راستای لشکرکشی به کشورهای غربی برداشت.

image

طبق معمول اکثر برندهای چینی به دنبال خلاقیت یا ابداع امکانات جدید نیستند بلکه صرفا به اعداد و ارقام و مشخصات سخت‌افزاری دستگاه می‌پردازند. برند LeEco هم از این قاعده مستثنی نیست و برای ترغیب کاربران به خرید محصولاتش از قدرتمندترین سخت‌افزار با نازل‌ترین قیمت استفاده می‌کند. اخیرا یکی از گوشی‌های پرحاشیه این برند که با نام Le 2S شناخته می‌شود در بنچمارک AnTuTu طوفان به پا کرده و امتیازی معادل 158000 کسب کرده است!

image

تا جایی که ما می‌دانیم دو نمونه از Le 2S با مشخصات استاندارد و فضایی(!) تولید می‌شوند. نمونه معمولی به پردازنده اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت فضای رم مجهز می‌شود اما نمونه فضایی از چیپ اسنپدراگون 821 با 8 گیگابایت رم بهره‌ می‌برد. منابع رسمی LeEco تایید کرده‌اند بدنه گوشی تماما از جنس فلز است که تصاویر افشا شده هم این گفته را تایید می‌کنند.

نظر شما درباره پرچمدار لئیکو چیست؟ آیا فضای رم 8 گیگابایتی برای اسمارت‌فون‌ها ضرورت دارد؟ در صورت ورود این گوشی به بازار ایران آیا تمایلی به خرید آن دارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

ali

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
اقا تو GSMARENA زده 4گیگ ....8نیست

bab

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
تقلید باشه به ما چه .هنگ نکنه _ صفحه نمایشش بعد 2 ماه رنگ عوض نکنه _ باتری های گوشیش نترکه ( مثل سامسونگ ) اصلا پلاستیک باشه ولی سامسونگ نباشه

Vahiiira

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
حال مید gta v برای اندروید بیاد gta v رو این رم??

sink

۱۳۹۵/۶/۸
اقا فلاپی رو یادتون میاد؟! میگفتیم عاااااااااا 4 مگابایت جا دارعههه!! :||| ینی کف میکردیم از این حجم . بعد یادمه اولین باری که مموری 1 گیگ اومده بود ، همه تو کفه این بودن که گیگ چیه ! ینی اخرش مگابایت بود بعد که رفتیم سر گیگ که یه واحد جدید بود ، اصلا احساس عجیبی میکردیم . عند تکنولوژی بودا . 500 تا اهنگ توش میریختی ! به هرکی میگفتی مموری 1 گیگ خریدم ، میرفت تو خیابون جامه میدرید و خاک بر سر میریخت ! قیمتشون هم 8-10 تومن بود که تقریبا زیاد بود خو . درسته اندازشون نصفه خوده گوشی بود ولی بهرحال یه گیگ بود . بعد الان یارو گوشی میسازه سی پی یو داره! اون موقع گوشی ها سی پی یو نداشتن که ! با ترانزیستور محاسبه میکردن! گوشی لمسی که اومده بود باورم نمیشد همچین دستگاهی ساخته شده ! فقط ده سال گذشت . بنچمارکمون به 150 هزار رسید . گوشی هایی که رم 2 مگابایتی داشتن الان رم 8 گیگ دارن . 10 سال آینده چی میشه ؟ رم 100 گیگ و حافظه داخلی 10 ترابایت ! خیلی خفنه! فقط خواهشا یه فکری برای باتری بکنید من با 1100 یه هفته کار میکردم میزدم تو شارژ . الان گوشیمو روزی دوبار شارژ میکنم! در این زمینه پسرفت هم کردیم تازه

frp

۱۳۹۵/۶/۸
سلام
میشه بگید کی سیستم عامل ios روی یه سخت افزار میانرده استفاده شده که از پس اجرای برنامه ها به خوبی بر بیاد؟؟؟؟