خانهاخبار
انفجار Galaxy Note 7 هنگام شارژ

انفجار Galaxy Note 7 هنگام شارژ

تصاویری از یک دستگاه گلکسی نوت 7 منتشر شده که ادعا می‎شود هنگام شارژ شدن منفجر شده است.
۱۳۹۵/۶/۳

«گل بود و به سبزه نیز آراسته شد!» شاید این مناسب‌ترین ضرب‌المثلی است که در توصیف حال و روز Galaxy Note7 می‌توان به کار برد.

پس از انتشار اخباری در مورد خش‌پذیر بودن زیاد نمایشگر گلکسی نوت7 و تکرار ماجرای گیر کردن S Pen، شنیدن خبر انفجار Note7 هنگام شارژ بدترین خبری است که سامسونگ در این شرایط انتظار شنیدنش را دارد.

تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید یک دستگاه گلکسی نوت7 را نشان می‌دهد که هنگام شارژ منفجر شده است. هنوز دلیل رخ دادن چنین اتفاقی مشخص نیست، اما گفته می‌شود این اتفاق زمانی افتاده که از یک تبدیل microUSB به Type-C برای شارژ گوشی استفاده ‎شده است.

به نظر نمی‌رسد این اتفاق یک مشکل فراگیر بوده باشد و احتمالا به دلیل عدم استفاده از کابل شارژ استاندارد پیش آمده است؛ بنابراین توصیه می‌شود برای شارژ Galaxy Note7 و دیگر گوشی‌ها همیشه از شارژر اصلی و استانداردشان استفاده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (219 نظر)

mahdi

۱۳۹۵/۱۱/۳
فرید
اره مانمیفهمیم سامسونگ چیه
بمب C4

Noname

۱۳۹۵/۱۱/۳
میت9 ارزشش بالاتره خداییش

کاظم

۱۳۹۵/۶/۲۰
این دیگ کیه?

Kazem

۱۳۹۵/۶/۲۰
چی میگی تو؟

حاج باقراحمديان آباداني

۱۳۹۵/۶/۲۰
بنام خدا بنام يزدان سبحان كه فرموده من زره اي علم به ابن آدم دادم زره شايد سر سوزن پيشش كوهي وبزرگتر باشد بشر با اين زره علم كجا ها را گرفته وداره پيشرفت ميكند هر دقيقيه وهر روز ولحظ اختراعي مثل گوشي سامسونگ مخصوصآ نوت٧ اس خيلي درش تكنولوژي توش بكار رفته من ميگم أپل٧از خيلي برنامه هاي سامسونگ كپي برداري كرده مثل اپل راديو نداره وخيلي از برنامه هاش الكيه هندي ها تو امارات مبگفتن تو هند أپل ممنوعه براي جسد بشري زيان آوره براي شنوايي ومدت زياديزلشته بلشي إپل فراموشي ميگيري عكس نشونم داد كه بيماران خسارات از اپل در يلفت كرده بودن