خانهاخبار
میزو Pro 7 زودتر از انتظار معرفی می‌شود

میزو Pro 7 زودتر از انتظار معرفی می‌شود

هنوز مدت زیادی از معرفی پرچمدار 2016 میزو نمی‌گذرد که شایعات از معرفی پرچمدار جدید حکایت می‌کنند. این گوشی، همان‌طور که انتظار می‌رفت، پرو 7 نام دارد و بخشی از مشخصات آن همراه با یک عکس افشا شده است.
۱۳۹۵/۶/۳

شاید همه ما کمپانی سونی را به عجله‌کردن در معرفی پرچمدارانش می‌شناسیم، اما برندهای چینی همچون میزو گوی سبقت را از ژاپنی‌ها هم ربوده‌اند! هنوز 6 ماه از معرفی پرچمدار پیشین این کمپانی، Pro 6، نمی‌گذرد که جانشینش با نام Pro 7 اعلام موجودیت کرده است. این گوشی در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریورماه) با شعار «حرفه‌ای تر از حرفه‌ای» معرفی می‌شود.

image

میزو کار خود را با تقلید از طراحی گوشی‌های اپل شروع کرد، اما با تولید پرو 7 نشان داد نه‌تنها در ظاهر، بلکه در باطن هم می‌خواهد پرچمداران سامسونگ را الگوی خود قرار دهد. این گوشی به نمایشگری با رزولوشن 1440p و لبه‌های خمیده مجهز شده که همه می‌دانیم امضای سامسونگ را روی خود دارد. الگوبرداری از کره‌ای‌ها به اینجا ختم نمی‌شود، زیرا پردازنده اگزینوس 8890 که با دوربین 12 مگاپیکسلی همراه می‌شود نیز پیش از این در گلکسی اس7 و اس7 اج خودنمایی کرده بود. از جمله دیگر مشخصات پرو 7 باید به فضای رم 4 گیگابایتی از نوع پرسرعت LPDDR4، دوربین جلو 5 مگاپیکسلی و سنسور اثرانگشت اشاره کرد.

image

برای به‌دست‌آوردن اطلاعات بیشتر درباره این محصول باید چند روزی صبر کنیم. البته شایان ذکر است که گوشی‌های میزو در خارج از آسیا چندان شناخته‌شده نیستند، اما این موضوع از هیجان معرفی یک پرچمدار قدرتمند چینی چیزی کم نمی‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

yh

۱۳۹۵/۶/۳
مگه من گفتم برندهای چینی با کیفیتن؟!!!!!!
من گفتم با کیفیت تر از سامسونگ هستن:))))))

سعید

۱۳۹۵/۶/۳
من خودم میزو ام ایکس 6 دارم هیچ کم و کاستی ازش ندیدم درسته قیمتش پایین تره نسبت به بقیه برندهای معروف ولی وقتی میاد ایران قیمتش زیاد در میاد ولی در کل ام ایکس 6 من چیزی از اس6 سامسونگ کم نداره درصورتی که قیمتش سی صد تومن کمتره

alirezayasred

۱۳۹۵/۶/۳
رابط کاربری زیبایی داره ولی معلوم نیست لگ دارن یا نه

محمد

۱۳۹۵/۶/۳
تا ديروز كه ميگفتى yh برندهاى چينى اشغال و بنجولن حالا چه طور شده تغيير موضع دادى و از اونها حمايت ميكنى و ميگى خوبند و هنگ ندارند تا اونجايى كه ما خبر داريم تنها گوشيهاى كه هنگ دارند گوشيهاى اچ تى شى اند اخه دروغ گويى تا چه حد بس كن اينقدر خودت را مضحكه كاربران نكن

matin

۱۳۹۵/۶/۳
هه صفحه نمایش سامسونگ پردازنده سامسونگ دوربین همشا از سامسونگ گرفته لطفا نظر نده برو با شیاومیت حال کن ?????