خانهاخبار
افشای نتایج بنچمارک گوشی ویرون سامسونگ

افشای نتایج بنچمارک گوشی ویرون سامسونگ

سامسونگ در پی عرضه یک گوشی تاشو جدید با سخت‌افزار قدرتمند است که اسم رمز ویرون بر آن گذاشته شده است.
۱۳۹۵/۶/۲

اولین چیزی که با شنیدن نام «ویرون» به ذهن خطور می‌کند ماشین فوق سریع شرکت بوگاتی است. قصد نداریم در این مطلب در مورد این ابرخودرو صحبت کنیم، بلکه می‌خواهیم اطلاعات جدیدی در اختیار شما بگذاریم که از گوشی ویرون سامسونگ فاش شده است.

چند ماهی می‌شود سامسونگ در حال کار روی یک گوشی تاشو جدید با اسم رمز ویرون است که مشخصاتی در حد پرچمداران این شرکت دارد. در خبرهای گذشته اشاره شده بود ویرون دستگاهی با دو نمایشگر 3.9 اینچی و پردازنده اگزینوس 8890 است، اما نتایج بنچمارک منتشرشده از این دستگاه مشخص کرده است اندازه نمایشگر ویرون 4.2 اینچ است، 4 گیگابایت حافظه رم دارد و به جای پردازنده اگزینوس از اسنپ‌دراگون 820 بهره می‌برد.

انتظار می‌رود ویرون، که با شماره مدل SM-W2017 شناخته می‌شود، دوربین 16 یا 12 مگاپیکسلی در اختیار داشته باشد و جنس بدنه‌اش ترکیبی از فلز و شیشه باشد.

هنوز تاریخ و قیمت دقیق این مدل مشخص نیست، ولی کاربران چینی اولین افرادی خواهند بود که امکان خرید این گوشی را پیدا می‌کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

amb1380

۱۳۹۵/۶/۳
HTC یکی از بهترین گوشی های بازارو داره اول دستت بگیر بعد حرف بزن من 3 ساله HTC ONE SV رو دارم توقف تولیده اندرویدشم 4.2.2 است ولی تا آلان هنگ نکرده شما فعلا برو به سامسونگ بگو این گند NOTE 7 رو جمع کنه .

h.seyedi

۱۳۹۵/۶/۳
همه شرکت ها هر گوشی عرضه کنند خبرش در جی اس ام منتشر میشه و فقط مختص یک شرکت نیست.

احمد

۱۳۹۵/۶/۲
به درک htc lg apple و ... چکار کردن من دارم درباره سامی حرف می زنم

عماد مهدوی

۱۳۹۵/۶/۲
تو yh
اولا کسی نظرات مضخرف تورو لازم نداره
دوما زیر پستهای سامسونگ جای نظرات فن های سامسونگه نه جای تعصبات ترول اچ تی سی
جی اس ام نظرمو تائید کن لطفا

عماد مهدوی

۱۳۹۵/۶/۲
ایول دمت گرم ??