خانهاخبار
مواظب باشید! صفحه Galaxy Note 7 خیلی زود خراشیده می‌شود

مواظب باشید! صفحه Galaxy Note 7 خیلی زود خراشیده می‌شود

با مجهز شدن گلکسی نوت 7 به محافظ گوریلا گلس 5 ممکن است خیلی ها فکر کنند صفحه نمایش این گوشی جدید آسیب‌پذیری کمتری دارد، اما در آزمایش صورت‌گرفته مشخص شده است صفحه نوت 7 خیلی زود خراشیده می‌شود.
۱۳۹۵/۵/۳۱

گلکسی نوت7 یکی از اولین گوشی‌هایی است که با محافظ Gorilla Glass 5 به بازار آمده‌اند. کورنینگ ادعا می‌کند گوریلا گلس 5 نسبت به قبل مقاوم‌تر شده است و صفحات گوشی را بیش از پیش از شکستن محافظت می‌کند.

کانال یوتوب jerry rig everything، که آن را با تست‌های خشن گوشی‌های هوشمند می‌شناسیم، تصمیم گرفته با آزمایش Note7 بفهمد گوریلا گلس 5 چقدر در برابر خراشیده شدن مقاوم است.

اگر تست‌های مشابه انجامشده روی گوشی‌های دیگر را مشاهده کنید متوجه می‎شوید صفحه اکثر گوشی‌هایی که از Gorilla Galss 4 استفاده می‌کنند تا سطح 7 خراش جدی بر نمی‌دارد، اما در ویدئوی زیر می‌بینیم صفحه گلکسی نوت7 از سطح 3 این آزمایش خراشیده می‌شود که نشان می‌دهد نمایشگر آن بسیار آسیب‌پذیر است.

image

کورنینگ، سازنده محافظ‌های گوریلا گلس، از محصول خود دفاع کرده و سلامت این آزمایش را زیر سوال برده است. دو تن از مهندسان این شرکت در مصاحبه‌‌ای گفته‌اند تست انجام‌شده در این ویدئو شرایط و استانداردهای آزمایشگاهی را نداشته است و به همین دلیل نمی‌توان نتایج آن را قابل قبول دانست.

این شرکت همچنین گفته‌ که مقاومت گوریلا گلس 5 از نظر خراش‌پذیری معادل گوریلا گلس 4 است؛ بنابراین ممکن است به دلیل وارد کردن فشار زیاد و ایجاد اصطکاک، جنس نرم‌تر ساییده شده باشد و درنتیجه نمی‌توان نام آن را خراشیده شدن گذاشت.

در هر صورت بهتر است کورنینگ زودتر در پی رفع این عیب برآید، چون ممکن است جنجالی مثل خم شدن آیفون یا گیر کردن S Pen برایش راه بیفتد. شما هم اگر به فکر خرید Galaxy Note 7 هستید حتما یک محافظ صفحه برایش تهیه کنید تا خیالتان از خش افتادن روی صفحه راحت باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (59 نظر)

خشایار

۱۳۹۵/۶/۱۱
سینک جان ، جنس بدنه چه ربطی به پارسال یا امسال بودنش داره ؟؟!

خشایار

۱۳۹۵/۶/۱۱
اچ تی سی 10 بنجول خوبه که از گوریلا گلس 3 استفاده میکنه ، مگه نه ؟!

خشایار

۱۳۹۵/۶/۱۱
این اصطلاحات رو فقط افراد تازه به دوران رسیده به کار میبرن ،
اصلا خز بودن چه معنایی داره ؟!
شما به دنبال کلاسی ، اگه پولشو داری برو گوشی ورتو ، دیور ، ورسال ، گریسو و... بخر
البته کسی که به خاطر کلاس گذاشتن گوشی میخره یه بی سواد بیش نیست

saweedhmp

۱۳۹۵/۶/۸
خخخخخخخخ. درسته ،سامسونگ فقط تونسته برند قدیمی و دِ موده نوکیا رو که دیگه مطرح نیس بزنه کنار و نمیتونه باداکثر برندای مطرح رقابت کنه (از نظر کیفیت )

saweedhmp

۱۳۹۵/۶/۸
اتفاقا برعکس هیچ ارتباطی به آقای سیدی نداره .اینا همه باگ و مشکلات سامسونگِ ، همه ام میدونن ،فقط یسری دوستان مثه کبک سرشونو کردن تو برف و مدام میگم سامسونگ سامسونگ در حالی که اگه به آزمایشا نگاه کنید متوجه میشید که سامسونگ فقط تولید میکنه و رو کاغذ قابلیتای چشم گیری داره ، امیدوارم شمام سرتونو از زیر برف بیرون بیارید .موفق باشید