خانهاخبار
عرضه گوشی‌های جدید نوکیا تا پایان 2016

عرضه گوشی‌های جدید نوکیا تا پایان 2016

یکی از مسئولان شرکت نوکیا اعلام کرده است این شرکت تا پایان سال جاری میلادی از 3 یا 4 محصول اندرویدی جدید رونمایی می‌کند که علاوه بر گوشی، تبلت را نیز شامل می‌‎شود.
۱۳۹۵/۵/۳۰

«نوکیا دوباره به بازار گوشی‌ هوشمند بازگشته است»؛ خبری که چند ماه پیش بسیاری از کاربران گوشی‌های تلفن همراه و آنهایی را که خاطره خوبی از این برند افسانه‌ای دارند خوشحال کرد.
پس از رهایی نوکیا از چنگال مایکروسافت و واگذاری این برند به هلدینگ فنلاندی HMD، مسئولان این شرکت اعلام کردند اولین گوشی‌های اندرویدی جدید با برند نوکیا در سال 2016 به بازار می‌آیند. اکنون رئیس بخش منطقه چین نوکیا تایید کرده است که نوکیا تا پایان سال میلادی جاری از 3 یا 4 محصول اندرویدی جدید رونمایی می‌کند که شامل چند گوشی و تبلت است.

image

البته برخلاف سابق، شرکت نوکیا مستقیما در ساخت محصولاتش دخالت نمی‌کند، بلکه شرکت باتجربه Foxconn این مسئولیت را به عهده می‌گیرد و تنها از نام نوکیا روی گوشی‌ها و تبلت‌های ساخته‌شده استفاده می‌کند.
شایعات قبلی این طور گفته‌اند که نوکیا در صدد تولید دو گوشی 5 و 5.5 اینچی های‌اند است که از پردازنده اسنپ‌دراگون 820، بدنه فلزی و خاصیت ضدآب بهره می‌برند. حال باید منتظر ماند و دید این محصولات جدید می‌توانند همچون گذشته انتظار کاربران را برآورده سازند یا خیر. پیش‌بینی شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

حمید

۱۳۹۵/۹/۲۴
با سلام وقت تمامی بزرگوارن بخیر
من که از سال 85 باخانواده نوکیا اشنا شدم واخرین گوشیم ان8هستش که هم اکنون ازش استفاده میکنم گوشی خیلی محکمه که من ازش راضیم بدون شک محصول جدیدش ب بازار بیاد اولین شخصیم که ازش استقبال میکنم .بدرود

امید

۱۳۹۵/۹/۱۵
نوکیا خیلی کیفیت خوبی نسبت به بقیه داشت البته مشخص نیست که الان هم همون کیفیتو داشته باشه یا نه ولی هرچی باشه نوکیاست
البته اشتباه نوکیا این بود که خواست خودشو متمایز کنه و سیستم عاملشو ویندوز زد که خریدار چندانی تو ایران نداشت
امیدوارم نوکیا به اوج روزهای قدیمش برگرده

samy

۱۳۹۵/۹/۹
انشالله بیاد ازشر این گوشی های مسخره بی کیفیت وگران توبازار راحت بشیم حدافل تنوع وکارکرد نوکیاتضمینی هست

مسیحا

۱۳۹۵/۷/۲۸
6ساله گوشی لمسی نوکیا5250دارم.عین سنگ ازش کارمیکشم.خیلی گوشی محکمیه.اگه ی جنس عالی ومیان رده تولیدکنه قطعاجایگاهشوتودنیا ب دست میاره

Ali

۱۳۹۵/۷/۲۴
دقیقا اقا سینا یادش بخیر من هم اگه اشتباه نکنم سال ۸۸ یا ۸۷ بود ان ۷۳ خریدم خدا شاهده با اینکه دکمه ای بود دوربین فوق العاده داشت