خانهاخبار
ال جی خود را برای انتشار اندروید 7 روی G5 آماده می‌کند

ال جی خود را برای انتشار اندروید 7 روی G5 آماده می‌کند

نسخه نهایی اندروید نوگت هنوز منتشر نشده، اما ال جی از حالا در تلاش است تا آن را برای آخرین پرچمدار خود یعنی جی 5 آماده کند. ال جی نسخه بتا از رام اختصاصی خود را برای G5 آماده کرده و آن را برای ۲۰۰۰ نفر از کاربران این گوشی ارسال می‌کند.
۱۳۹۵/۵/۲۷

ال‌جی در بین کمپانی‌هایی که گوشی‌های اندرویدی را با رام اختصاصی وارد بازار می‌کنند، در آپدیت کردن نرم‌افزار و سیستم عامل از بقیه خوش‌نام‌تر است. ال‌جی همواره سعی کرده آپدیت‌های نرم‌افزاری و نسخه‌های جدید اندروید را در سریع‌ترین زمان برای گوشی‌های پرچمدار خود منتشر کند، برخلاف سامسونگ که به‌روزرسانی سیستم عامل را با تاخیر فراوانی انجام می‌دهد.

حالا خبر می‌رسد که ال‌جی برای اندروید 7 نیز از حالا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است. ال‌جی نسخه پیش‌نمایش اندروید نوگت روی پرچمدار امسال خود یعنی G5 را آماده کرده و قصد دارد آن را برای ۲ هزار نفر از دارندگان G5 ارسال کند. این افراد به‌صورت تصادفی و از میان کاربران G5 در کره جنوبی انتخاب می‌شوند.

با توجه به اینکه گوگل هنوز نسخه نهایی اندروید 7 را منتشر نکرده، به‌نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد همزمان یا با اختلاف زمانی اندکی نسبت به انتشار اندروید 7 از سوی گوگل، آن را برای G5 ارائه کند.

بدین‌ترتیب باز هم کاربران ال‌جی جزو اولین دسته اندرویدی‌ها هستند که جدیدترین نسخه این سیستم عامل را روی گوشی هوشمند خود تجربه می‌کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علی

۱۳۹۵/۸/۲۳
کسی خبر داره که g5se هم آپدیت رو دریافت میکنه یا نه

علی

۱۳۹۵/۸/۲۳
کسی خبر داره که g5se هم. اندوید 7 رو دریافت میکنه یا نه

پبمان

۱۳۹۵/۵/۳۰
این کارو سونی قبلن کرده بود
برا گوشی های Z2,3 ;همه از قافله سونی عقب افتادن ;-)

محمد

۱۳۹۵/۵/۳۰
چه خبر خوبی!
دیروز هم یک آپدیت سیستم عامل برای G5 اومد که بعد از نصب مصرف باطری گوشی کمتر شده. و کارکرد دستگاه از قبل روان تر و بهتر شده. ممنون ال جی

ناشناس

۱۳۹۵/۵/۲۸
نوگت نوشته میشه ..ولی اصلش نوقا هست از شیرینی معروف تبریز..ممنون اطلاع رسانی کنید