خانهاخبار
احتمال تاخیر در عرضه آیفون 7

احتمال تاخیر در عرضه آیفون 7

معمولا فروش آیفون‌های اپل با فاصله دو هفته‌ای از معرفی آنها آغاز می‌شود، اما به نظر می‌رسد کاربران امسال باید یک هفته بیشتر منتظر آغاز فروش آیفون‌های جدید اپل بمانند.
۱۳۹۵/۵/۲۷

با اینکه اپل هنوز تاریخ رونمایی از آیفون 7 را رسما اعلام نکرده است، پیش‌بینی می‎شود این مراسم 7 سپتامبر (17 شهریور) برگزار شود و دو روز پس از آن پیش‌فروش آیفون‌های جدید آغاز گردد.

در سال‌های گذشته عرضه آیفون‌های جدید حدود 2 هفته پس از مراسم رونمایی آغاز می‌شد؛ روندی که اگر امسال هم تکرار شود باید تاریخ 16 سپتامبر (26 شهریور) را در تقویم علامت بزنیم. اما اطلاعاتی که از اپراتور AT&T به دست آمده است این احتمال را مطرح می‌کند که عرضه خانواده آیفون 7 با تاخیر مواجه خواهد بود و فروش آنها از 23 سپتامبر (2 مهر) آغاز می‌شود. با این حساب مشتریان به جای انتظار دو هفته‌ای باید یک هفته بیشتر منتظر خرید آیفون باقی بمانند.

اپل ممکن است در مراسم پیش رو به جای 2 آیفون از آیفون سومی به نام آیفون 7 پرو نیز رونمایی کند؛ گوشی‌هایی که از نظر ظاهری تفاوت فاحشی با نسل قبل ندارند، اما ویژگی‌هایی مثل دوربین دوگانه، بهبود خاصیت ضدآب، حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون و رنگ جدید مشکی به آنها اضافه شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

خشایار

۱۳۹۵/۵/۲۹
وقتی یک گوشی کامل تر باشه نیاز به تغییرات اساسی کمتر حس میشه
اما iOS نه به بلوغ رسیده و نه تغییرات اساسی به همراه داره
میتونم بیشتر از 15 خط براتون مثال بزنم که اپل داره از تکنولوژی 3 سال پیش برند های دیگه استفاده میکنه

hosfat

۱۳۹۵/۵/۲۸
ن واقن ک

سجاد

۱۳۹۵/۵/۲۸
اون وقت شما هم تو ایفون تغییری می بینی همه شکل هم ایرادی که می گیری مسخره است سونی ها هم مثل هم هستن

aloneman

۱۳۹۵/۵/۲۷
اونوقت شما که می گی سامسونگ،به نظرت چه تغییری در s6 ،s7،note5،note7 می بینید؟؟؟؟؟

MYS5

۱۳۹۵/۵/۲۷
اپل هم دیگه شورشو در اورده.لابد هم میخواد همون 6اس رو بده بیرون فقط جای خط انتن هاش عوض شدن:))).تا اونموقع هم که بخواد بده بیرون بزرگای بازار خصوصا سامسونگ یدور بازار رو با گوشی های جدیدشون پر کردن و گرفتن.من خودم شدیدا دلم میخواست اخر مرداد بیاد ولی ظاهرا هر هفته میندازنش عقب تر