خانهاخبار
مقایسه ماکت iPhone 7 با 6s Plus ،6s و SE

مقایسه ماکت iPhone 7 با 6s Plus ،6s و SE

اگر به دنبال بررسی دقیق ابعاد و طراحی بدنه آیفون بعدی اپل هستید در ادامه مطلب می‌توانید آیفون 7 را با آیفون‌های 6 اس، 6 اس پلاس و اس ای از زوایای مختلف مقایسه کنید.
۱۳۹۵/۵/۲۵

تاکنون اطلاعات و تصاویر مختلفی از آیفون 7 دیده‌ایم؛ گوشی هوشمندی که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نسل پیشین ندارد. آیفون 7 کوچک‌ترین عضو خانواده آیفون‌های 2016 اپل است که نمایشگر 4.7 اینچی دارد، جک 3.5 میلی‌متری هدفون آن حذف شده، به لنز دوربین بزرگ‌تری مجهز شده و خطوط آنتن آن به لبه‌های دستگاه منتقل شده است.

به جز iPhone 7، معرفی iPhone 7 Plus هم قطعی است اما هنوز در مورد رونمایی از iPhone 7 Pro شک و تردید وجود دارد. به‌هرحال آنچه مسلم است این است که آیفون 5.5 اینچی جدید اپل دوربینی با لنز دوگانه خواهد داشت.

در مجموعه تصاویر زیر می‌توانید ماکت iPhone 7 را با iPhone SE ،iPhone 6s و iPhone 6s Plus از زوایای مختلف مقایسه کنید و نگاهی دقیق‌تر به نسل جدید گوشی‌های هوشمند اپل بیندازید که قرار است تا پایان تابستان از آنها رونمایی شود.

مقایسه ماکت آیفون 7 با آیفون اس‌ای

مقایسه ماکت آیفون 7 با آیفون 6اس

مقایسه ماکت آیفون 7 با آیفون 6اس پلاس

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

شرکت اپل

۱۳۹۵/۸/۳۰
داداچ ما کل شرکتمونو 7 تومن نمیخرناااااا .اشتباه دادی :(

علیرضا قلی نژاد

۱۳۹۵/۸/۲۵
128گیگ هفت میلیوووووووون جنگه مگه سه تومن چهارتومن نه هفت تومن گل من خالی میبندی یه چی بگو باور کنن نه اینکه شاخ در بیارن

mehdi

۱۳۹۵/۷/۷
دوستان همگی الان دارن از ایفون بد میگن نگران نباشید این ایفون اس ای هستش ایفون7نیست!!!این اصلا مقایسه ایفون اس ای با ایفون6sهست عکس ها درسته این چندتا نوشته رو به جای ایفون اس ای نوشتند ایفون7:)

علی

۱۳۹۵/۶/۳۱
سلام من یه گوشی ایفون 6 اس پلاس دارم میخواستم با یه اس7 ادج عوضش کنم به نظرتون این کار رو بکنم؟

erfan

۱۳۹۵/۶/۲۱
حالا میخوای بگی تو زاقارت ایفون داری