خانهاخبار
رندرهایی از LG V20 با طراحی متفاوت

رندرهایی از LG V20 با طراحی متفاوت

ال جی کمتر از یک ماه دیگر از وی 20 رونمایی می‌کند؛ گوشی هوشمندی که احتمالا بعد از نکسوس های گوگل، اولین گوشی با اندروید 7 نوگت است.
۱۳۹۵/۵/۲۰

ال‌جی گوشی جدیدش، LG V20، را که اندروید 7 نوگت را روی خود دارد رسما تایید کرده و از رونمایی از آن در تابستان خبر داده است. این شرکت پیش‌تر هم اشاره کرده بود که کنفرانس خود را 6 سپتامبر در سن‌فرانسیسکو برگزار می‌کند.

image

اگر اخبار مربوط به این گوشی را دنبال کرده باشید احتمالا با مشخصات آن آشنایید:

  • نمایشگر 5.7 اینچی QHD
  • نمایشگر دوم با رزولوشن 160 در 1040
  • تراشه اسنپدراگون 820
  • حافظه رم 4 گیگابایتی

اکنون عکس‌های افشاشده جدید اطلاعات بیشتری از این گوشی برای ما آشکار می‌کند. این گوشی در پشت خود دوربین دوگانه دارد؛ دوربینی که احتمالا سنسور فوکوس آن بهبود یافته است و رزولوشن بیشتری دارد. قسمت دوربین گوشی برآمده است و احتمالا مطلوب طرفداران آن نیست.

image

ممکن است بخش پایین بدنه ال‌جی وی20، همچون جی5، طراحی ماژولار داشته باشد. البته طراحی ماژولار جی5 با استقبال زیاد کاربران مواجه نشد. به هر حال این گوشی کمتر از یک ماه دیگر رونمایی می‌شود و می‌توانیم از مشخصات کامل آن آگاه شویم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهدی

۱۳۹۵/۶/۱۳
من جی 3 داشتم ضعفش فقس باتریش لبود دوستش داشتم رفتم وی 10 بخرم تخمشو ملخ خورد مجبور شدم جی5 بخرم هیچ مشکلی از لحاظ کارایی باهاش ندارم سرعت و گرافیک و.... فقط حالم داره از طراحیش به هم میخوره اگه دکمه ولوماش پشتش بود خوب بود کاش این که قراره بیاد قیافه اش مثل وی 10 باشه

amir_HGT

۱۳۹۵/۶/۲
قسمت دوربین پشتش خیلی طراحی داغونی مثل g5 واقعا خوشگل نیست بهتره تو طراحی اون قسمت تجدید نظر کنن

شایان

۱۳۹۵/۵/۳۰
ضخیم؟ مطمئنی دیدش تا حالا؟؟؟ در ضمن تقریبا هم وزن اپل 6 پلاس هست چطور اون منطقیه این با ابعاد بزرگتر و همون وزن منطقی نیست؟

hadi

۱۳۹۵/۵/۲۷
2000000ta 2300000

تندیس

۱۳۹۵/۵/۲۷
مثلا رزولوشنش چی بایدباشه یه کم توضیح میدی الجی کجای کاراشتباه کرده که اصلاحش کنه؟میشه بگی؟