خانهاخبار
هوش مصنوعی در دستان اپل

هوش مصنوعی در دستان اپل

اپل این روزها به فکر هرچه هوشمندتر کردن اپلیکیشن‌ها و خدمات خود است و اکنون شرکت Turi را که در زمینه یادگیری ماشین فعالیت می‌کند خریداری کرده است.
۱۳۹۵/۵/۱۶

طبق گزارش GeekWire اپل استارتاپی در زمینه یادگیری ماشین را خریداری کرد. می‌دانیم که این شرکت وقتی که شرکت دیگری را خریداری می‌کند قصد دارد از خدمات یا محصولاتش استفاده کند. شرکت تازه خریداری شده توسط اپل، Turi، ابزارهایی برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند تا اپلیکیشن‌های هوشمند را راحت‌تر پیاده‌سازی کنند.

image

ممکن است اپل در آینده این ابزارها را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دهد اما در حال حاضر انتظار می‌رود این ابزارها را برای خودش و یا به خاطر تیم توسعه‌دهنده خریداری کرده باشد. این شرکت به‌تازگی قدم‌هایی در زمینه یادگیری ماشینی برداشته است و احتمالا تصمیم دارد اپلیکیشن‌ها و خدماتش را هوشمندتر کند. این روزها اغلب شرکت‌های بزرگ در زمینه فناوری در این راه قدم برمی‌دارند و اپل نیز نه تنها نمی‌خواهد از قافله عقب بماند بلکه مثل همیشه سعی می‌کند پیشتاز باشد.

اپل شرکت Turi را حدود 200 میلیون دلار خریداری کرد و این خرید را در بیانیه‌ای بدون ذکر جزئیات تایید کرد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم اپل چه برنامه‌ای دارد. به نظر شما اپل در کدام بخش از خدمات و محصولات خود از این ابزارها و تیم Turi استفاده می‌کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۵/۲۲
اپل بیس ساله تو بازاره سیستم عاملش هنوز نتونسته بیشتر از 30 درصد بازارو بگیره. مایکروسافت دو ساله خودش گوشی تولید میکنه 15 درصد بازار و داره. عقبی داداش. در حد تیم ملی. اگه میدونستی موبایلی که مایروسافت میزنه چقدر قوی تر از ایفون صوتی اپله همچین حرفی نمیزدی

alireza

۱۳۹۵/۵/۲۱
ایمانه
اطلاعاتت کمه
کرتانا فقط روی موبایل نیست روی ایکس باکس روی هالولنز روی دسکتاپ روی گوشی های ویندوزی و حتی اندرویدی و آی او اس کار میکنه پس نظرت مال خودت باشه بهتره

سامان

۱۳۹۵/۵/۱۹
اولش اینکه هدفت از این حرف چی بود بابا اولین گوشی ساخت اپل با اینده ی تکنولوژی هم دسته اپله شک نکن چرا خودتو سبک میکنی چون گرونه اشغاله؟

8

۱۳۹۵/۵/۱۸
آقا امیر بزار خوش باشن با پز دادن اپل . تو فقط بهشون بخند و از اینکه تو فکرشون فکر میکنن بهترین رو دارن لذت ببر

ایمانه

۱۳۹۵/۵/۱۸
مایکروسافت وقتی نتونسته موبایلش رو محبوب کنه دستیار صوتی ش هرچقدرم هوشمند باشه به درد نمی خوره