خانهاخبار
گلکسی نوت 7 سامسونگ رسما معرفی شد

گلکسی نوت 7 سامسونگ رسما معرفی شد

بالاخره انتظار به پایان رسید و پرچمدار سری نوت سامسونگ، Galaxy Note 7، رسما رونمایی شد؛ پرچمداری ضد آب با نمایشگرهای خمیده.
۱۳۹۵/۵/۱۲

پس از ماه‌ها شایعه و حرف و حدیث، سامسونگ گلکسی نوت 7 معرفی شد.

پرچم‌دار جدید سامسونگ ضدآب است و برای عمق 1 متر گواهی IP68 دارد. قاب فلزی بین دو صفحه خمیده Gorilla Glass 5 قرار گرفته است.

سامسونگ در نوت 7 از صفحه نمایش Super AMOLED استفاده کرده، اما طوری که از دو طرف خمیده شود. طبیعتا رزولوشن صفحه QHD است، اما جزو اولین گوشی‌هایی است که از پخش HDR پیشتیبانی می‌کند؛ ویژگی‌ای که در تلویزیون‌های 4K استفاده می‌شود و رنگ و کنتراست بیشتری به تصویر می‌دهد.

image

قلم S نوک خودکارمانندی دارد که تجربه نوشتن با خودکار را بازسازی می‌کند. حتی در حالت Always On هم می‌توان از این قلم استفاده کرد. و حتی زیر آب! از دیگر ویژگی‌های این گوشی شیشه بزرگ‌کننده تصویر، قابلیت تجربه و حتی امکان ساخت فایل GIF است.

نوت 7 امن‌تر هم شده است. پیش از هر چیز باید به اضافه شدن اسکنر عنبیه اشاره کنیم که برای باز کردن قفل گوشی به کار می‌آید. همچنین نوت 7 می‌تواند با تشخیص اثر انگشت شما فایل‌های شخصی و Samsung Pay را امن نگه دارد. فایل‌های شخصی در فولدری به نام Secure Folder ذخیره می‌شوند.

گلکسی نوت 7 اولین دستگاه سامسونگ با درگاه USB-C است. این درگاه از شارژ سریع و OTG پشتیبانی می‌کند. می‌توان به صورت وایرلس هم سریع این فبلت را شارژ کرد و باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی‌اش را پر کرد.

دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی S7 در نوت 7 هم دیده می‌شود. با آن می‌توان عکس‌هایی با دیافراگم f/1.7 گرفت و فیلم‌های 2160p ضبط کرد. دوربین سلفی پرچم‌دار جدید سامسونگ هم 5 مگاپیکسلی است.

و در نهایت، چیپ‌ست این دستگاه در مناطق مختلف متغیر است؛ یا اسنپدارگون 820 است یا اگزینوس 8890. رم آن 4 گیگابایت است و حافظه داخلی‌اش 64 گیگابایت. می‌توان با کارت میکرو اس‌دی حافظه را ارتقا داد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (84 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۵/۱۸
دوست عزیز سامسونگ در حال حاضر یکی از معتبرترین سازندگان موبایله .اگه اپل مطرحه سامسونگم توی اندروید چیزی ازش کم نداره .اگه iosاختصاصی نبود اون موقع بهت میگفتم که سامسونگ چقدر تواناست

رضا

۱۳۹۵/۵/۱۵
دوستان یه شرکت داره جنس میده بیرون که فروش کنه چرا بعضی ها شدن هوادار و بقیه رو مخالف تکنولوژی میدونن؟
خیلی از تغییرات این گوشی ها نرم افزاریه اما برای فروش بیشتر برای گوشی های قبلیشون ارائه نمیشه(البته با کاستوم رام میشه داشتشون:)) بعضی هاشونم که قطره چکونی و الکیه مثل حذف کارت حافظه و اضافه کردنش!
لطفا اینقدر با هم دعوا نکنید

Kiyarash

۱۳۹۵/۵/۱۵
والا ما كه طرف اپل و اين داستاناييم :))
ولي سامسونگ داره با قدرت ظاهر ميشه ... بايد ديد اپل با ٧ چه ميكنه..
خوندن اين خبرا و هيجان از رقابت شركتا خوبيش اينه وقت پر ميكنه .. وگرنه ما همين ٦ رو بچسبيم ايشالا ٣-٤ سال ديگه خيلي بريم بالا ٦ اس اش كنيم:)))

mahdi

۱۳۹۵/۵/۱۴
چقدر فرق میکنه وای آوین آوین دمت گرم راستی اسکن عنبیه که لومیا زده چیش جدید یا داشتن کارت حافظه فولدر امنیت یعنی چی شما میتونی روی تمام فولدرا رمز بذاری تازه هزار تا برنامه برای اینکار هست گذاشتن امنیت با اثر انگشتم که قبلا هواوی در گوشی میت اس گذاشته بود پس بازم چیز جدید نیست usb -c که خیلی گوشی
دارن بازم جدید نیست اج بودن که قبلا بود من برند پرست نیستم ولی خدایی اونایی که نوت 5 دارن نباید فکر تغییر به 7 بدن

علی?

۱۳۹۵/۵/۱۴
اینکه من گفتم خیلی خوبه که میشه زیر آب با قلم کارکردم فقط خواستم یکی از مزایاش رو بگم
الان باشه مزایا کامل این گوشی رو میخواین من براتون میگم
حسگرانبیه
تاچ وایز سریع تر
IP68
تکنولوژی که سامسونگ برای افزایش سرعت معرفی کرده
تغییر رزولوشن که خیلی از این قسمت خوشم اومد
پشتیبانی از کارت حافظه های جدید سامسونگ به نامUFS
حتما نور صفحه نمایش نسبت به نوت5 هم بیشتره
سخت افزار قدرتمند
و....
من نگفتم دوزیست هستم!!!!!
نگفتم قراره این گوشی رو بخرم با قلم برم زیر آب نقاشی کنم!!
خواستم یکی از مزایاش رو بگم
دیگه به ساده ترین روش براتون توضیح دادم منظورم رو
و یک چیز دیگه
اگر نوت5 دارید به نظرم ارزش نداره با نوت7 عوضش کنید چون با اون سخت افزاری که داره حالا حالاها کارمیکنه و شرکت پشتیبانیش میده مثلا آپدیت میده باگ هارو رفع میکنه و..