خانهاخبار
بهترین گوشی‌های بازار با دوربین سلفی فلش‌دار

بهترین گوشی‌های بازار با دوربین سلفی فلش‌دار

مشاور خرید گوشی جی‌اس‌ام، این هفته به بررسی بهترین گوشی‌های بازار می‌پردازد که دوربین دوم آنان مجهز به فلش است تا کاربر حین عکاسی سلفی تجربه بهتری را داشته باشد.
۱۳۹۵/۵/۱۵

image

این روز‌ها همگی ما از دوربین دوم گوشی‌های خود برای گرفتن عکس‌های سلفی و دسته جمعی هنگامی که دوست داریم همگی در عکس حضور داشته باشیم استفاده می‌کنیم. کمپانی‌های سازنده گوشی‌ هوشمند در ابتدا اهمیت زیادی به دوربین دوم نمی‌داند و کمتر به پیشرفت آن توجه می‌کردند حتی شرکت اپل نیز پس از چهار سال تولید آیفون تصمیم گرفت دوربین دوم را به آیفون بیاورد. اما با توجه به استقبال و نیاز کاربران روز به روز دوربین دوم گوشی‌های هوشمند بیشتر مورد توجه و پیشرفت قرار گرفت تا جایی که امروزه شاهد اضافه شدن جدیدترین تکنولوژی‌ها نظیر لرزشگیر اپتیکال، فوکوس تشخیص فاز، مگاپیکسل بیشتر، اچ‌دی‌آر، صبط ویدئو با کیفیت فول اچ‌دی  و.. هستیم اما هنوز یکی از کمبود‌هایی که بیشتر گوشی‌های هوشمند امروزی در دوربین دوم خود دارند جز فلش. کمبود فلش دوریبن دوم باعث می‌شود در محیط های تاریک و نیمه روشن و شب‌ شاهد افت کیفیت شدید عکس‌ها باشیم و عکس‌هایی پر از نویز (دون دون شدن) را ببینیم. 

image

در همین راستا گوشی‌هایی تولید شده‌اند که مجهز به فلش در جلوی گوشی برای بهتر شدن کیفیت عکس‌های سلفی ساخته شده‌اند، جای تعجب دارد این امکان در پرچمداران به ندرت یافت می‌شود و اغلب گوشی‌های میان رده از آن بهره می‌برند. در این مطلب #مشاورخرید به بهترین گوشی‌های موجود در بازار کشورمان که مجهز به فلش دوربین دوم هستند می‌پردازیم و به شما معرفی می‌کنیم.

image

image

در ابتدای نوشتن این مطلب قصد داشتیم سه گوشی آیفون ۶اس، آیفون ۶اس پلاس و آیفون اس‌ای را قرار دهیم اما از آنجا که فلش دوربین دوم آن‌ها به وسیله نور ۳۰۰ درصدی صفحه نمایش عمل می‌کنند به صورت فیزیکی جداگانه قطعه‌ای برای آن تعبیه نشده است دور از انصاف بود که بخواهیم این سه گوشی را جزو ۱۱ گوشی زیر قرار دهیم هرچند عملکرد  True Tone Retina Flash به خصوص در آیفون ۶اس پلاس که صفحه نمایش بزرگتری دارد بی‌نظیر است.

 

 

Samsung Galaxy J7 2016

جی ۷ ۲۰۱۶ همانند مدل سال گذشته خود موفق شد به فروش خوبی دست پیدا کند و دلیل اصلی آن قیمت مناسب در کنار امکانات خوب و قابل قبول است. این گوشی در بازار کشورمان در بین گوشی‌های میان‌رده بسیار محبوب است. دوربین دوم جی ۷ ۲۰۱۶ مجهز به سنسور ۵ مگاپیکسلی f/1.9 است توان فیلم‌برداری ۳۰ فریم بر ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰pرا هم دارد.

image
گلکسی جی ۷ ۲۰۱۶ مدل ۱۶ گیگابایت 4G را می‌توانید با قیمت 890,000 تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

 

Samsung Galaxy J5 2016

جی ۵ ۲۰۱۶ برادر کوچکتر جی ۷ ۲۰۱۶ است که سامسونگ برای ارزان‌‌تر تمام شدن قیمت نهایی این محصول از پردازنده ضعیف‌تر و صفحه‌نمایش کوچکتری استفاده کرده است اما این دو گوشی تفاوتی در ضمینه دوربین دوم ندارند از همان سنسور ۵ مگاپیکسلی f/1.9 با فلش تکی ال‌ای‌دی بهره می‌برد. 

image
گلکسی جی ۵ ۲۰۱۶ مدل ۱۶ گیگابایت 4G را می‌توانید با قیمت 740,000 تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

 

 Sony Xperia XA Ultra

اکسپریا ایکس‌ای‌ اولترا جدیدترین میان رده سونی با صفحه نمایش بزرگ ۶.۰ اینچی است که انصافا از طراحی زیبایی برخوردار است. با توجه به این‌ که این گوشی به تازگی وارد بازار کشورمان شده اگر قصد خرید آن را دارید بهتر است چند هفتهای را صبر کنید تا به قیمت مطلوب خود برسد. سونی برای دوربین دوم این گوشی سنگ تمام گذاشته است در حدی که لرزشگیر مکانیکی (OIS) فقط در دوربین دوم این گوشی تعبیه شده و خبری از این تکنولوژی در دوربین اصلی آن نیست! دوربین سلفی XA Ultra از سنسور با کیفیت ساخت خود این شرکت با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و سایز  "1/2.6 بهره می‌برد و از قابلیت‌های آن می‌توان به فوکوس خودکار، لرزشگیر مکانیکی، فلش ال‌ای‌دی و فیلمبرداری فول اچ‌دی اشاره کرد.

image
اکسپریا ایکس‌ای اولترا را می‌توانید با قیمت 1,340,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.

 

Sony Xperia C5 Ultra

سی ۵ اولترا را می‌توان مدل قدیمی‌تر ایکس‌ای اولترا در نظر گرفت، میان رده‌ای با صفحه نمایش بزرگ؛ با این تفاوت که از قیمت پایین‌تری برخوردار است. دوربین دوم این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است و از سنسور ۲۲ میلی‌متر f/2.2  با قابلیت فوکوس خودکار، فلش ال‌ای‌دی و صبط فیلمبرداری فول اچ‌دی بهره می‌برد.

image
اکسپریا سی ۵ اولترا را می‌توانید با قیمت 930,000 تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

 

Lenovo Vibe S1

شاید برند لنوو در بازار موبایل کشورمان برای خریداران خیلی آشنا نباشد . فروش کمتری داشته باشد اما گوشی‌های این شرکت همانند لپ‌تاپ‌هایش از کیفیت ساخت عالی و امکانات برجسته‌ای برخوردار است. اس ۱ هم از این موضوع مستثنا نیست و به شما قول خواهیم داد هنگامی که این گوشی را در دست بگیرید عاشق آن می‌شوید. دوربین دوم این گوشی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که برای افزایش عمق میدان تصویر یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر در این گوشی تعبیه شده است بی شک بهترین عکس‌های سلفی را می‌توان با این گوشی به لطف تکنولوژی DOF به کار رفته ثبت کرد.

image
وایب اس ۱ را می‌توانید با قیمت 1,020,000 تومان با گارانتی ارکان ارتباطات خریداری کنید.

 

Asus Zenfone Selfie ZD551KL

ایسوس نیز در حال ساخت گوشی‌های خوبی است و با توجه به پیش گرفتن سیاست جدید خود مبنا بر اینکه ازپردازنده‌های اسنپدراگون به جای اینتل در ساخت گوشی‌های خود استفاده کند پیش بینی می شود به فروش بالاتری هم دست پیدا خواهد کرد. زن فون سلفی همان طور که از اسمش پیداست مخصوص عکسبرداری ‌های سلفی است. دوربین دوم این گوشی ۱۳ مگاپیکسل است که توان ثبت عکس‌های با کیفیت و فیلم‌برداری ۱۰۸۰p را به همراه دارد و نکته خوب آن به کار گرفتن فلاش دوگانه ال‌ای‌دی است. 

image
زن‌فون سلفی را می‌توانید با قیمت 880,000 تومان با گارانتی ویستا خریداری کنید.

 

Motorola Moto X Style

موتو ایکس استایل از طراحی زیبایی الهام می‌بردو با توجه به ۵.۷ اینچی بودن صفحه‌نمایش گوشی خوش دستی است.دوربین دوم آن ۵ مگاپیکسل است اما اندازه پیکسل‌ها  ۱.۴µmاست که باعث بهبود ثبت تصاویر می‌شود. فلش ال‌ای‌دی، لنز f/2.0 و فیلم‌برداری فول اچ‌دی از امکانات دوربین دوم این گوشی محسوب می‌شود.

image
موتو ایکس استایل را می‌توانید با قیمت 1,750,000 تومان با گارانتی اینترنشنال خریداری کنید.

 

Motorola DROID Turbo 2

مدت زمان نسبتا زیادی طول کشید تا دروید توربو ۲ پس از عرضه جهانی وارد بازار کشورمان شود اما خوشبختانه این اتفاق افتاد و طرفداران این برند را خرسند ساخت. علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری قوی این گوشی موتمورولا فلش ال‌ای‌دی به  دوربین دوم این گوشی تعبیه کرده است تا به قول معروف برای کاربران خود سنگ تمام بگذارد. دوربین سلفی دروید توربو ۲ نیز توان فیلمبرداری فول اچ‌دی را هم به همراه دارد.

image
دروید توربو ۲ را می‌توانید با قیمت 2,350,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.

 

Huawei Honor 7

آنر ۷ جدا از طراحی زیبا و دلچسب، دوربین دومی با کیفیت عالی دارد. سنسور ۲۶ میلی‌متری f/2.4 با کیفیت ۸ مگاپیکسل و فلش ال‌ای‌دی باعث می‌شود کمبودی را حین عکاسی با دوربین دوم این گوشی حس نکنید.و به لطف صفحه نمایش IPS-NEO دیدن تصاویر در خود گوشی  بسیار لذت بخش خواهد بود.

image
آنر ۷ را می‌توانید با قیمت 1,033,000 تومان با گارانتی ارکان ارتباطات خریداری کنید.

 

Huawei ShotX

شات ایکس یکی از مبتکرانه‌ترین گوشی‌های هوآوی در ضمینه طراحی است، این کمپانی به جای اینگه همانند سایر گوشی‌ها یک دوربین در پشت یک دوربین در جلو تعبیه کند تصمیم گرفته یک سیستم چرخشی راه بیاندازد تا به وسیله آن بتوان عکس‌های سلفی را با همان دوربین اصلی گوشی انجام داد که در نوع خود بسیار جالب است. دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسل با لنز ۲۷ میلی‌متری f/2.0 همراه با فوکوس تشخیص فاز است و از فلاش دوگانه ال‌ای‌دی بهره می‌برد. پس بی شک یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای عکاسی سلفی است.

image

image

شات ایکس را می‌توانید با قیمت 860,000 تومان با ارکان ارتباطات خریداری کنید.

 

Huawei Mate S

میت اس یکی از شاهکارهای هوآوی است و اگر پی ۹ را فاکتور بگیریم می‌توان گفت جزو یکی از بهترین گوشی‌های ساخته شده نزد این کمپانی به شمار می‌رود. طراحی ظریف و زیبا در کنار سخت‌افزار قدرتمند باعث شده این گوشی مورد توجه بسیاری قرار گیرد و با توجه به قیمت مناسب آن یکی از گزینه‌های خوب در بازار کشورمان است. دوربین دوم این گوشی لنز ۲۶ میلی‌متری f/2.0 با کیفیت ۸ مگاپیکسل دارد و از فلش تکی ال‌ای‌دی برای عکس‌برداری در محیط‌های تاریک بهره می‌برد.

image
میت اس را می‌توانید با قیمت 1,240,000 تومان با گارانتی ویستا خریداری کنید.

شما کدام یک از گوشی‌های این مطلب را می‌پسندید؟

آیا به نظرتان فلش دوربین جلو اهمیت زیادی حین خرید دارد؟

خوش‌حال می‌شویم نظرات خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی ها در میان بگذارید. 


image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

YEGANE

۱۳۹۶/۹/۱۷
غیر از سامسنگ و سونی چه گوشی هایی خوبن واسه سلفی؟؟اچ تی سی دیزایر و ایسوس زنفون سلفی که دیگه تولید نمیشه

نیما

۱۳۹۶/۳/۷
داداش اگه سخت افزار خوب باید بالا600تومان ما بدی

مجتبی

۱۳۹۵/۱۲/۲۱
سلام
یه گوشی میخوام با دوربین جلو فوق العاده و قدرت هسته ای بالا صفحه نمایششم 5 اینچ پایین تر نباشه به نظرتون چه گوشی بگیرم البته گوشی اکسپریا ایکس‌ای‌ اولترا به نظرم از لحاظ دوربین خوبه البته سامسونگ جی 7 خوبه

esmail

۱۳۹۵/۶/۴
واقعا دوربینش عالیه واسه سلفی

hadi

۱۳۹۵/۶/۱
برای اینکه بفهمی کدوم برند خودشو ثابت کرده کافیه به امار فروش برندا نگاه کنی، کاملا ساده