خانهاخبار
تایید شد: LG V20 سپتامبر معرفی می‌شود

تایید شد: LG V20 سپتامبر معرفی می‌شود

ال جی رسما تایید کرد جانشین وی 10 را در ماه سپتامبر معرفی می‌کند. این گوشی جدید وی 20 نام خواهد داشت و با اندروید 7 نوگت به بازار می‌آید.
۱۳۹۵/۵/۱۱

چند روز پیش خبرهایی در مورد جانشین LG V10 شنیدیم. در شایعات به نام V20 اشاره شده بود که احتمال می‌داد ال‌جی در ماه سپتامبر از آن رونمایی کند. اکنون ال‌جی رسما این موضوع را تایید کرده است.
ال‌جی، بدون اینکه حرفی در مورد طراحی و سخت‌افزارهای V20 بزند، اعلام کرده است جانشین V10 را در ماه سپتامبر با اندروید 7 نوگت عرضه می‌کند. بر این اساس V20 اولین گوشی غیرنکسوسی خواهد بود که با اندروید 7 به بازار می‌آید.

انتظار می‌رود V20 همچون V10 دو صفحه نمایشگر و دو دوربین سلفی داشته باشد و برای اولین بار از DAC 32-bit استفاده کند که ویژگی آخر تاثیر بسیاری بر افزایش کیفیت صدای موسیقی خواهد گذاشت.
با اینکه هنوز تاریخ دقیق معرفی V20 مشخص نیست، با توجه به عرضه آن در سپتامبر، می‌توان این طور نتیجه گرفت که نسخه نهایی اندروید 7 و نکسوس‌های جدید گوگل پیش از LG V20 معرفی می‌شوند.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۵/۵/۱۱
از نظر من LG باید از همین طراحی حالا یخورده تغیرر بده توش ولی اگه از همین طراحی برا G5 استفاده میکرد مطمعن باشید مطمعن باشید الان تو لیست گوشی های پرفروش بود کلا این سری از سری V LG رو به عنوان گوشی کامل قبول دارم مبارک طرفداراش:))))

Abbas

۱۳۹۵/۵/۱۱
بنظر من اگه ویژگی های وی ۱۰ رو حفظ کنه و همچنین ایرادات این نسلو برطرف کنه مثل باتری قوی تر و یکم کم کردن اندازه ی صفحه نمایش و همچنین اضافه کردن قابلیت ضد آب بودن، بهترین گوشی تاریخ میشه و تا چندین سال دیگه فراموش نشدنی... شدیدا منتظرشم

امیر

۱۳۹۵/۵/۱۱
اومد میخرمش

cobweb

۱۳۹۵/۵/۱۱
بغیر از پردازنده و مسائلی که قطعا با گذشت زمان بهبود پیدا میکنه بنظر من بله V10 گوشی بهتری هست و فروش خوبش هم در مقابل فروش ضعیف G5 این رو نشون میده

علی?

۱۳۹۵/۵/۱۱
منتظر این گوشی فوق العاده هستیم
با توجه به اینکه سپتامبر میاد احتمالا تراشه اسنپ دراگون823رو روی خودش داره که بسیار قدرتمنده و احتمالا از 6گیگ رم استفاده میکنه
هم عقب هم جلو هم دوربین دوگانه باید داشته باشه نسل قبلی وی دوربین دوگانه داشت جی5 هم دوربین اصلیش دوگانه بود برای همین
انتظار یه طراحی شیک هم مثل وی10برای این گوشی میره و البته باطری با ظرفیت بالا