خانهاخبار
آیا آیفون جدید اپل iPhone 6SE نام می‌گیرد؟

آیا آیفون جدید اپل iPhone 6SE نام می‌گیرد؟

در میان شایعاتی که هر روز از آیفون‌های جدید اپل می‌شنویم یک شایعه تازه به گوش رسیده است که عنوان می‌کند آیفون بعدی اپل به جای آیفون 7 آیفون 6 اس ای نام خواهد گرفت.
۱۳۹۵/۵/۵

این روز‌ها بازار شایعات در مورد آیفون‌های جدید اپل داغ است؛ شایعاتی که مطمئن شدن از واقعیت آنها بسیار سخت است. درحالی که اکثر خبرها به نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اشاره می‌کنند، منبعی چینی ادعا کرده نام آیفون بعدی اپل iPhone 6SE است و این نام روی جعبه‌های آن درج شده است. اگرچه چند ماه پیش زمزمه‌هایی در مورد عدم نام‌گذاری آیفون‌های 2016 به آیفون 7 شنیده بودیم، بعد از آن خبر‌های بیشتری منتشر نشد.

image

در شرایطی که به تاریخ برگزاری مراسم اپل نزدیک هستیم، پذیرش این ادعا کمی سخت است. اول به این دلیل که تصویری برای اثبات نام iPhone 6SE تاکنون مشاهده نکرده‌ایم. دلیل دوم این است که اگر اپل بخواهد از نام SE استفاده کند، طبق تجربه iPhone SE، نباید انتظار ظاهر جدیدی برای آیفون داشت، در صورتی که می‌دانیم این شرکت عادت دارد هر دو سال یکبار طراحی گوشی‌های خود را تغییر دهد و امسال هم یکی از آن سال‌هاست.

در هر صورت بهتر است، همچون دیگر شایعات، به این شایعه هم با شک و تردید نگاه کنیم و منتظر رونمایی رسمی از آیفون‌های جدید اپل بمانیم.
نظر شما در مورد این شایعه چیست؟ فکر می‌کنید iPhone 6SE نام مناسبی برای آیفون‌های جدید است و اپل چنین کاری می‌کند یا خیر؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

فريدنيا

۱۳۹۵/۸/۳۰
سلام خسته نباشى
أيفون اس ي با بركدAH/A سفارش كدام كشور است وبنزشمابخرم يانه باتشكر

mahdi

۱۳۹۵/۵/۶
اتفاقا این دوستمون درست گفت دقیقا همه میدونن که سری نوت سامسونگ دار رقابت میکنه با ایفون برای همین که اسم این نوت جدید گذاشت نون 7 تا از لحاظ سری با هم برن جلو البته که خوب مطمئنن هر کارم کن باید قبول کرد بدون هیچ تعصبی که ایفون گوشی که از برندای دیگه یه سرگردن بالاتر حتی اگه اینو به پای سیستم عاملش بنویسیم فراموش نکنید اپل فقط سالی دو گوشی میده بازار و دار با کمپانیهای دیگه مخصوصا سامسونگ که سالانه انواع گوشیها رو میده بازا ر رقابت میکنه و بازهم امار فروش خوبی دار

mahdi

۱۳۹۵/۵/۶
مهم نیست اسم این ایفون چی باش مهم اینکه نشون داده که شرکت اپل گوشی پرچمدارشو که داره روش کار میکنه و مطمئن گوشی شگفت انگیز و جالبی باید باش سال بعد رو نمایی میکنه برای همین فقط خواسته امسال سنت شکنی نشه و یک گوشی معرفی کن پس شک نکنید که یکسال دیگه باید منتظر باشیم

amir

۱۳۹۵/۵/۶
آقا من بالاخره یه کشفی کردم از طریق مکاتبه و اونم اینکه این آقای Yh فقط و فقط 16 سالشه و از روی کل کل میاد ذهن خریدار ها رو آشفته میکنه . یعنی 2 سال دیگه گوشی اچ تی سی شو که بفروشه یه برند دیگه میخره هی میاد از اون تعریف میکنه .
خواستم بگم صحبت هاشو جدی نگیرین هنوز کوچولو :))

محمد

۱۳۹۵/۵/۶
به نظر من عجیب میاد بخواد از این اسم استفاده کنه مگه این که فقط یکی از نسخه ها همچین اسمی داشته باشه