خانهاخبار
تصویری دیگر از آیفون‌های 2016: خانواده‌ای با 3 عضو

تصویری دیگر از آیفون‌های 2016: خانواده‌ای با 3 عضو

در حالی که گفته می‌شد آیفون امسال دو مدل خواهد داشت، در عکس‌های منتشرشده شاهد 3 آیفون هستیم: آیفون 7 ، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو.
۱۳۹۵/۵/۵

هفته پیش عکس‌هایی از جلو و پشت خانواده آیفون 2016 دیدیم. پیش‌نمونه‌هایی که در عکس دیده می‌شدند آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو بودند. اسم آیفون 7 پرو هم از آیپد پرو گرفته شده، چون هر دو دستگاه کانکتور هوشمند دارند.
اما کمی بعد، ایوان بلس (صاحب اکانت توییتر evleaks) توییت کرد که امسال فقط دو آیفون عرضه خواهد شد؛ آیفون 7 و آیفون 7 پلاس.

امروز اکانت KK عکس جدیدی در صفحه weibo خود قرار داده که نشان‌دهنده خانواده سه‌نفره آیفون 2016 است. گوشی‌هایی که در تصویر دیده می‌شوند نمونه‌هایی هستند که اپل برای تولیدکنندگان تجهیزات جانبی آیفون فرستاده است. عکس‌های امروز نشان می‌دهد که آیفون 7 پرو عرضه می‌شود و دوربین دوگانه دارد. در این تصاویر شاهد حذف درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون هم هستیم.

اپل امسال از چند آیفون رونمایی می‌کند؟ هنوز مشخص نیست. باید تا هفته آخر شهریور صبر کنیم و ببینیم آیفون 2016 چند مدل خواهد داشت؛ آیفونی که گفته می‌شود iPhone 6SE نام دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Az

۱۳۹۵/۵/۶
همون گوشی هایی که چند روز پیش نشون دادید حالا همونو یه جا دیگه ازش عکس گرفتین و اون حرف s رو برداشتین ، اونی رو میگم که اینو درست کرده، واقعا که؟

206

۱۳۹۵/۵/۵
چه حوصله ای دارید امروز یه خبر فرداش همون تکذیب میشه

Ebrahimi

۱۳۹۵/۵/۵
تو این تقریبا یک ماه اخیر شایعه و تصاویر زیادی از آیفون نسل جدید با ورژن های مختلفش منتشر شده که شاید به 20 درصد اون بشه گفت واقعی...البته اینکه درگاه 3.5 میلی‌متری هدفن قراره حذف بشه و پنل دوربین دوگانه بیشتر واقعی هستند و چند تغییر که بر روی پشت قاب و بخش آنتن دهی اون انجام شده که بیشتر در بعضی از مقالات وب گاه های خارجی خوندم برای تقویت و نویز گیری بالای اون هست(در حد شایعه)اما به طور کل امید هست که این نسل تفاوتی خاص داشته باشه شاید باید به این جمله کوک بسنده کرد که:ما قرار است تکنولوژی را به شما نشان دهیم که غیر قابل درک هست و در آینده بدون آن نمی توانید زندگی روز مره خود را بگذرانید!