خانهاخبار
Oppo F1s با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به بازار می‌آید

Oppo F1s با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی به بازار می‌آید

اوپو که با F1 به موفقیت چشمگیری رسید هفته آینده از نسخه جدید این گوشی به نام F1s رونمایی خواهد کرد؛ نسخه‌ای با ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز.
۱۳۹۵/۵/۴


image

اوپو پس از معرفی F1 قصد دارد نسخه جدیدی از این گوشی با نام Oppo F1s معرفی کند که دوربین سلفی قدرتمندتری دارد. s در نام این گوشی احتمالا مخفف selfie است، چون این گوشی دوربین جلو 16 مگاپیکسلی دارد. در کنار این دوربین قدرتمند فیلترهای مختلفی هم برای علاقه‌مندان به سلفی کار گذاشته می‌شود.

ظاهرا اوپو در حال ارسال دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی این گوشی است؛ مراسمی که یک روز پس از رونمایی نوت 7 و روز سیزدهم مرداد برگزار می‌شود. انتظار می‌رود این گوشی سنسور اثر انگشتی زیر دکمه Home داشته باشد. این ویژگی در F1 نبود، اما گفته می‌شود سنسور اثر انگشت F1s تنها ظرف 0.22 ثانیه قفل گوشی را باز می‌کند.

F1 فروش بسیار خوبی داشته است. دو ماه پیش در بازار آسیا پرفروش‌ترین گوشی در محدوده قیمت خود (هشتصدهزار تا یک میلیون‌ودویست‌هزار تومان) شد و در بازارهای دیگر دومین گوشی پرفروش بود. حالا باید دید Oppo F1s با تمرکزی که بر عکاسی، به‌خصوص عکاسی سلفی، دارد آیا می‌تواند موفقیت F1 را تکرار کند یا خیر.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ابوالفضل

۱۳۹۵/۸/۱۴
من یکی خریدم تو بازار سریلانکا واقعا گوشیه خوبیه .دوربین سلفیش واقعا محشره .از لحاظ سخت افزاری هم خیلی قدرتمنده.باطری با 3070ma خیلی خوبه.بلاخره اومد به بازار حتما بخرید .برندهای دیگه فقط پول برندشونو میخورن دیگه هیچی با این گوشیهای میان رده فرقی ندارن