خانهاخبار
گلکسی نوت 7 به دوربین فعلی گلکسی اس 7 مجهز می‌شود

گلکسی نوت 7 به دوربین فعلی گلکسی اس 7 مجهز می‌شود

وب‌سایت‌هایی نظیر Zauba از هندوستان و TENAA از چین تاکنون اطلاعات بسیاری از گجت‌ها را پیش از رونمایی رسمی افشا کرده‌اند. امروز دوباره نوبت به زائوبا رسیده است تا مشخصات دقیقی از دوربین گلکسی نوت 7، فبلت پرطرفدار سامسونگ، را افشا کند.
۱۳۹۵/۵/۴

نام و مشخصات هر کالایی که به هندوستان وارد می‌شود یا از آن به کشورهای دیگر صادر می‌شود در لیست‌های بلندبالای وب‌سایت Zauba قرار می‌گیرد. تاکنون نام و مشخصات گوشی‌های زیادی که هنوز رسما معرفی نشده‌اند در این تارنما قرار گرفته و طبعا مشخصات آن‌ها پیش از رونمایی افشا شده است.

image

 فبلت پرطرفدار سامسونگ، گلکسی نوت 7، که در آینده‌ای نزدیک معرفی می‌شود تاکنون بارها لابه‌لای داده‌های زائوبا خودنمایی کرده است. از جمله مهم‌ترین مشخصاتی که تا کنون از این وب‌سایت به دست آورده‌ایم باید به اسکنر عنبیه چشم و ضدآب‌بودن گوشی اشاره کرد. البته پیش از این به نمایشگر 6 اینچی نوت 7 هم در زائوبا اشاره‌هایی شده بود که ظاهرا این بخش از اطلاعات صحت ندارد و فبلت سامسونگ به نمایشگر 5.7 اینچی با کیفیت QHD یا رزولوشن 1440 در 2560 مجهز می‌شود.

image

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی نوت 7 که امروز در زائوبا قرار گرفته ماژول دوربین و سنسور 12 مگاپیکسلی گوشی است. ظاهرا سنسور دوربین گلکسی اس 7 و گلکسی نوت 7 مشترک است و اخیرا ماژول 12 مگاپیکسلی آن از کره‌جنوبی پا به خاک هندوستان گذاشته است. طبق مشخصاتی که در لیست به چشم می‌خورد این ماژول برای گوشی‌ای با کد SM-N930F تولید شده است که با کد مربوط به گلکسی نوت 7 در دیگر اخبار و شایعات کاملا مطابقت دارد.

image

با توجه به این‌که سنسور گوشی‌ها مشترک است، پس می‌توان با اطمینان خاطر اعلام کرد که دوربین نوت 7 به لرزشگیر اپتیکال، سنسور 12 مگاپیکسلی و دریچه دیافراگمی با دهانه f/1.7 مجهز شده که عکاسی در شب و محیط‌های تاریک را بیش از پیش لذت‌بخش می‌کند. از جمله دیگر مشخصات احتمالی این فبلت می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8893، فضای رم 4 گیگابایتی، سنسور اثر انگشت و اسکنر عنبیه چشم، اندروید 6 مارشمالو، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی و گواهینامه IP68 به معنی مقاومت در مقابل رطوبت و گردوغبار اشاره کرد. این گوشی حدودا یک هفته دیگر رسما معرفی می‌شود و در کشورهای چین و ایالات متحده با پردازنده اسنپدراگون 820 و در دیگر نقاط جهان با پردازنده 8893 روانه بازار می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

محمدحسین

۱۳۹۵/۷/۱۹
اخه تو ک هیچی از گوشی نمیدونی حرف نزن

محمدحسین

۱۳۹۵/۷/۱۹
چون هم بهتره هم امکاناتش بیشتره

محمدحسین

۱۳۹۵/۷/۱۹
داداش سونی فقط کیفیت دوربین داره دیگه هیچ امکان دیگه ای هم نداره تازه خیلی زود هم خراب میشه .در ضمن طبق امار جهانی بهترین مارک اول سامسونگ دوم اپل سوم موترولا

mohammadtzk

۱۳۹۵/۵/۱۱
اسم نوت 6 به نوت 7 تغییر داده شد واسه این که با سری S یکی باشه

جواد

۱۳۹۵/۵/۷
نمیتونم چرابعضیا حقیقتو قبول نمیکنن نوتای سامی همیشه عالی بودن منتظر طوفان این نسل ۷نوت باشین نوت۵ هنو از پرچمدارای الان کم نمیاره چه برسه به این غول