خانهاخبار
باتری قدرتمند 3500 میلی‌آمپرساعتی در دل نوت 7 سامسونگ

باتری قدرتمند 3500 میلی‌آمپرساعتی در دل نوت 7 سامسونگ

شایعات در مورد نوت 7 سامسونگ قوت گرفته است و هر روز خبرهای بیشتری در مورد این گوشی می‌شنویم. اکنون عکس دیگری از این دستگاه منتشر شده که برخی مشخصات فاش‌شده را تایید می‌کند.
۱۳۹۵/۵/۳

خبرهایی که این روزها در مورد نوت 7 سامسونگ به گوش می‌رسد از باتری قدرتمند این گوشی حکایت دارد. پیش‌تر گفته شده بود این محصول به باتری 3600 یا 4000 میلی‌آمپری مجهز است. حالا خبرهای دیگری به گوش می‌رسد و احتمال می‌رود باتری نوت 7 سامسونگ 3500 میلی‌آمپرساعتی باشد. این شایعه براساس صفحه مشخصات نوت 7 قوت گرفته است؛ صفحه‌ای که South Korea Telecom منتشر کرده.

image

در مشخصات اعلام‌شده می‌بینیم که وزن دستگاه 169 گرم ذکر شده که نشان می‌دهد از نوت 5 سامسونگ، با 171 گرم وزن، سبک‌تر است. به نظر می‌رسد این گوشی ابعاد 73.9 در 153.5 در 7.9 میلی‌متر دارد. سایر مشخصات گوشی همان چیزهایی است که پیش‌تر نیز فاش شده بود:

  • نمایشگر 5.8 اینچی از نوع سوپرآمولد
  • 6 گیگابایت حافظه رم
  • پردازنده اسنپدراگون 820 و اگزینوس 8893
  • دوربین 12 مگاپیکسلی
  • اسکنر عنبیه چشم
  • USB Type-C

هرچند به نظر می‌رسد این مشخصات برای نوت 7 قطعی شده باشد، بازهم باید منتظر خبرهای تکمیلی درباره این گوشی بمانیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

shahrokh

۱۳۹۵/۵/۹
چرا مشخصات اشتباه دادین نمایشگر 5.7اینچ هست و پردازنده اسنپدراگون 821داره ن 820برین gsmarenaببینین

kasra

۱۳۹۵/۵/۸
Vaayy chera sony nemiad ishoon ro estekhdam kone????dar zemn khoob shod namordimo fahmidim ke batery e mashin 4000 mili ampere...ta hamin chan vaght pish 60 amper booda batery e mashin!!!jalebe

M.R.H

۱۳۹۵/۵/۵
من نگفتم که نوت ۷ دارم!!!
و همینطور نگفتم میلی امپر بالاتر نشون دهنده بهتر بودنه
ولی مطمئنم‌ این باتری که برای صفحه نمایش ۵.۸ درنظر گرفته به احتمال زیاد مثل اس ۶ عمل کرده که بانسل قبلیش ۲۰۰ میلی کمتر بود ولی بازده بیشتری داشت

kamran

۱۳۹۵/۵/۵
من این موبایلو میخرم باتریشو در میارم میزارم جا باتری هواپیما دیگ اونقدر هم واسه باتری هوا پیما پول نمی دم تازه از باتری هواپیما هم قوی تره.

kamran

۱۳۹۵/۵/۵
من موندم سامسونگ چقدر پیشرفت کرد ک تونست باتری ماشینو در دل نوت7 جای بده کارش درسته فکر کنم واسه باتری نوت8 باتری هواپیما توی دلش جای بده؟؟؟
دیگ علم داره پیشرفت میکنه دیگ......