چرا کاربران گوشیهای بدون گارانتی را ترجیح میدهند؟
بسیاری از کاربران بر این باورند که پرداخت هزینه بیشتر برای گارانتی گوشی کاری بیهوده است. اما چرا ایرانیها نسبت به گارانتی بیاعتمادند؟
۱۳۹۶/۱/۴
داغترینها
کیبوردِ هوشمندتر؛ اندروید ۱۵ و One UI چه چیزی برای شما در نظر گرفتهاند؟
۱۴۰۳/۱/۷
آیا هوش مصنوعی گوگل، قاتلِ وبسایتها خواهد بود؟
۱۴۰۳/۱/۷
پوکو C61 معرفی شد؛ ظاهری خوب و قیمتی ارزان
۱۴۰۳/۱/۷
گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) با تراشه جدید معرفی شد
۱۴۰۳/۱/۶
بروزرسانی One UI 6.1 سری گلکسی اس ۲۳ در این تاریخ عرضه میشود
۱۴۰۳/۱/۶
iOS 18 دارای صفحه اصلی با قابلیت شخصیسازی بیشتر خواهد بود
۱۴۰۳/۱/۶
این گوشیهای سامسونگ احتمالا بروزرسانی اندروید ۱۵ را دریافت میکنند
۱۴۰۳/۱/۵
اپل احتمالا رم و حافظه داخلی سری آیفون ۱۶ را افزایش میدهد
۱۴۰۳/۱/۵
از امروز میتوانید چندین پیام را در واتساپ پین کنید
۱۴۰۳/۱/۵
ناامیدی اپل؛ پروژه توسعه نمایشگر microLED متوقف شد
۱۴۰۳/۱/۴
اخبار مشابه
دیدگاهها (61 نظر)
مریم
۱۳۹۸/۳/۱۳
سلام.اصلا به شرکت های گارانتی اطمینان نکنین خصوصا پارس آریاتل.دو ماهه گوشی منو گرفتن که تاچ ال سی دیش رو عوض کنن. ولی هر روز یه بهانه ای میارن.تو ایران فقط باید خودت مواظب گوشیت باشی.گارانتی اصلا پاسخگو نیست.
قاسم
۱۳۹۶/۱/۵
نظرمن بازثبت نشد
میثم
۱۳۹۶/۱/۵
هیچ احتیاجی به گارانتی نیست . گوشی رو اصولی استفاده کنید آخ نمیگه . الکی هم پول به این شرکت های مفت خور ندید .
بهنام
۱۳۹۶/۱/۵
من گوشی g2 ال جی دارم مادر بردش مشکل داشت بردمش نمایندگی برام مجانی مادر بردش تعویض کردن ولی
2 هفته طول کشید درستش کنند
روی لنز گوشی و خود گوشی چند خش انداخته بودن
کلا گارانتی ال جی بد نیست
2 هفته طول کشید درستش کنند
روی لنز گوشی و خود گوشی چند خش انداخته بودن
کلا گارانتی ال جی بد نیست
dani
۱۳۹۶/۱/۵
کاملا موافقم . شرکت های گارانتی داخلی همیشه با یک بهانه از ارائه خدمات شونه خالی میکنن حتی اگه اون اشکالی که گوشی داره توی این لیست هم نباشه و واقعا مشکل خوده گوشی باشه