خانهاخبار
معرفی نسل جدید Gorilla Glass با مقاومت بیشتر

معرفی نسل جدید Gorilla Glass با مقاومت بیشتر

سازنده شیشه‌های محافظ گوریلا گلس از نسل جدید این محصول با نام گوریلا گلس 5 رونمایی کرد که می‌تواند از گجت‌ها در سقوط 1.6 متری محافظت کند.
۱۳۹۵/۵/۲

Corning، سازنده شیشه‌های محافظ گوشی تلفن همراه، به تازگی از نسل جدید شیشه‌های محافظ  Gorilla Glass رونمایی کرد. Gorilla Glass 5 نسبت به Gorilla Glass 4 مقاومت بیشتری دارد و می‌تواند دفعات بیشتری گجت‌ها را از شکستن نجات دهد.

کورنینگ در تحقیقات خود دریافته است که درصد بالایی از سقوط‌ گوشی‌ها هنگام سلفی گرفتن رخ می‌دهد و از نیمه بالایی بدن به زمین می‌افتند. بر این اساس گوریلا گلس 5 طوری ساخته شده است تا بتواند در 80 درصد سقوط‌های 1.6 متری سالم بماند و از نمایشگر گوشی محافظت کند.

صفحات محافظ گوریلا گلس در بیش از 1800 مدل مختلف از دستگاه‌های ساخته‌شده در 40 شرکت تولیدکننده استفاده می‌شود و در طول 10 سال گذشته بیش از 4.5 میلیارد دستگاه با این فناوری به فروش رفته است.
Corning اعلام کرده است اولین گوشی‌های مجهز به گوریلا گلس 5 در انتهای سال 2016 به بازار می‌آیند؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت Galaxy Note 7 و نکسوس‌های جدید گوگل اولین گوشی‌هایی باشند که از این فناوری بهره می‌برند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علی

۱۳۹۵/۵/۳
آقای yh اصلن اچ تی سی بهترین گوشیه دنیا !!!!
فقط بگو چند سالته وجدانن ؟؟
همین
:)))

yh

۱۳۹۵/۵/۳
کلا سامسونگ و سامسونگیا زیاد حرف میزنند

محمد-نکا

۱۳۹۵/۵/۲
اون سامسونگی سامسونگی نبود...
از دهن هر آدم بی آگاهی هر چیو قبول نکن برادر
یعنی نظر مردم انقد تو چشم میاد برات و قسمت مشخصات سامسونگ که خودش مینویسه محافظ:گوریلا گلس4 به چشمت نمیاد ... نه؟؟؟
امان از شما...

داریوش

۱۳۹۵/۵/۲
کلا سامسونگ شرکت دروغگو و کلاشی هست .
مثلا مصرف برق یخچال سامسونگ روی خود دستگاه زده دروغه 2 برابرش مصرف داره . محصولات دیگه این شرکت هم همینه

توحید

۱۳۹۵/۵/۲
خخخخخ نوت ۷ تا چند روز دیگه معرفی میشه اینم اخر سال ۲۰۱۶ میاد چطور مردم سر کار میزارین و سر مردم شیره میمالین.متاسفم براتون.