خانهاخبار
محبوب‌ترین شرکت‌های سال 2016: در غیاب گوگل، اپل به صدر آمد

محبوب‌ترین شرکت‌های سال 2016: در غیاب گوگل، اپل به صدر آمد

گوگل که تا سال گذشته محبوب‌ترین شرکت جهان بود، امسال، پس از ادغام در آلفابت، جای خود را به اپل داده است.
۱۳۹۵/۵/۲

شرکت Future Brand هر سال نظرسنجی‌ای راه می‌اندازد و 100 شرکت محبوب جهان را مشخص می‌کند. در دو سال گذشته گوگل در صدر جدول قرار داشت، اما امسال شرایط متفاوت است: اپل به صدر آمده و گوگل کلا از فهرست خارج شده است. نه، دلیلش این نیست که مردم ناگهان تصمیم گرفته‌اند از گوگل بدشان بیاید، دلیلش این است که گوگل نمی‌تواند در فهرست باشد، چون شرکتی است زیرمجموعه آلفابت.

image
مردم مثل گوگل با آلفابت آشنا نیستند و این شرکت در رده بیست‌ویکم قرار دارد. به هر حال، امسال اپل مقام اول را دارد، بالاتر از دوم پارسال و چهارم سال 2014. مایکروسافت، که سال گذشته از رده دوم به سوم سقوط کرد، امسال به جایگاه قبلی‌اش برگشته و بعد از اپل دومین شرکت محبوب جهان است. و سامسونگ به روند صعودی خود ادامه داده و امسال با دو پله صعود سومین شرکت محبوب جهان شده است.
 
در این فهرست اسم‌های جذاب دیگری هم دیده می‌شود: والت دیزنی (چهارم)، فیسبوک (ششم)، تویوتا (هفتم)، آمازون (هشتم)، کوالکام (شصت‌وپنجم) و... جالب است که شرکت‌های خدمات سلامت و بهداشت جایگاه بسیار خوبی میان محبوب‌ترین شرکت‌های جهان دارند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

MYS5

۱۳۹۵/۵/۴
اولا به منبع نگاه کن که نوشته فون ارنا.بعد به منبع فون ارنا هم نگاه کن نوشته شرکت future brand حالا رتبه ی سوم سامسونگ چه ربطی به gsm داره؟سامسونگه که داره تو دنیا اقایی میکنه تو هر خونه یه محصول از سامسونگ هست حداقل یه نگاهم به امار و ارقام فروشش و پروژه هاش و کلا فعالیت هاش بندازی تازه شاکی میشی که چطور اول نیست؟

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۵/۳
اگه با هر دزدی و کلک بازی که ممکنه بیای رنک 3 همون بهتر که تو other باشی و ابرو داشته باشی. از این که معروف به کلک بازی باشی به جایی نمیرسی. این محبوبیت دقیقا برعکس محبوبیته.

مهمان

۱۳۹۵/۵/۳
فعلا که تو نظر سنجی هم دیگران میگن گوگل اوله در نبودش اپل

MYS5

۱۳۹۵/۵/۳
اچ تی سی از اخر اوله:)))

سجاد

۱۳۹۵/۵/۳
gsm = پشتیبانی 24 ساعته از سامسونگ
پ مارکای دیگه هویجن ساسونگ رفته اون بالا؟ هه